mapa paliwa
Wszystko co zwiazane z przygotowaniem rexow
1/4 mili, kjsy i inne

Posty: 12   •   Strona 1 z 1
Avatar użytkownika
Damian84
Forumowicz
 
Posty: 462
Dołączył(a): 2009-03-03, 18:46
Lokalizacja: EL

mapa paliwa

przez Damian84 » 2009-03-10, 15:13

witam. czytam czytam i raz jeszcze czytam i naszła mnie taka mysl. czy jest mozliwe przestrojenie mapy paliwa crx? ostatnio cos czytałemze w sc sporting przebudował ktos mape paliwe co dało mniejsze złuzycie paliwa, wyrównaie wykresu na hamowni oraz zwiekszenie momentu obrotowego oraz kilku koni...
moje pytanie brzmi - czy jest to mozliwe w przypadku komputrów w ED9? czy raczej nierealne lub gra niewarta swieczki? ciekawia mnie tez koszty ewentualne....
bede wdzieczny za odpowiezi w danym temacie... fakt ze nie jest to TDi gdzie program to podstawa ale... dobra mapa paliwa jak widac pomaga pod kazdym wzgledem :)

Avatar użytkownika
pirul
Moderator
 
Posty: 5603
Dołączył(a): 2006-12-11, 10:01
Lokalizacja: Kraków

przez pirul » 2009-03-10, 16:03

jest to możliwe, jeśli ktoś umie stroić obd0, ew. robi się przejściówkę i stroi kompa obd1 ale to ma sens jak coś w aucie było dłubnięte, strojenie serii to trochę marnowanie kasy, bo z 600pln wydasz, a zyskasz bardzo niewiele
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD
ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD
CB600F HORNET '10 SOLD
cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD
w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project

Avatar użytkownika
letek
Forumowicz
 
Posty: 377
Dołączył(a): 2006-04-03, 14:50
Lokalizacja: Suwałki

przez letek » 2009-03-11, 20:28

Czyli najpierw zrobic glowice, walki, dolot, wydech, i wtedy program? CO najlepiej zrobic przed strojeniem, poza remontem?

Avatar użytkownika
pirul
Moderator
 
Posty: 5603
Dołączył(a): 2006-12-11, 10:01
Lokalizacja: Kraków

przez pirul » 2009-03-11, 20:48

zależy co planujesz i czego oczekujesz, można wałki, wydech, dolot, a można turbo albo kompresor, można zmienić wtryski, pompę jeśli będzie większe zapotrzebowanie na paliwko, można sobie założyć itb, cokolwiek, zależy od planów i portfela
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD
ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD
CB600F HORNET '10 SOLD
cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD
w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project

Avatar użytkownika
letek
Forumowicz
 
Posty: 377
Dołączył(a): 2006-04-03, 14:50
Lokalizacja: Suwałki

przez letek » 2009-03-11, 21:16

W moim przypadku musi byc N/A, ze wzgledu na podzial klas w kjs. Chodzi o to zeby jak najtanszym kosztem osiagnac jak najwiecej, bo jak rozumiem przemapowanie jako same nie ma sensu, teraz przygotowuje samochod do startow i ew dalszych przerobek silnika(zamieszcze na forum cala relacje), wypadalo by zrobic glowice ew remont dolu walki wydech dolot i postroic troche, Jaki jest koszt takich "ulepszen" a jaki efekt, dobrze zeby zywotnosc silnika sie nie zmienila

Avatar użytkownika
pirul
Moderator
 
Posty: 5603
Dołączył(a): 2006-12-11, 10:01
Lokalizacja: Kraków

przez pirul » 2009-03-11, 21:46

Koszta zależą od tego czy będziesz miał nowe czy używane części, kto Ci to będzie składał, kto będzie stroił, to samo się tyczy efektów - nie można powiedzieć, że będziesz miał 162 konie jak założysz wałki, wydech, dolot i poprawisz głowicę, bo to się okaże po strojeniu i hamowaniu, nie wiem ile biorą za obróbkę głowicy, wałki używane +/- 1500, wydech 1000-1500, dobry dolot z 600-800 zależy jeszcze czy krótki czy CAI, strojenie z 700-1000 zależy u kogo, po takich modach przybędzie z 30 kucy pewnie mniej więcej i podobnie momentu, a jak będzie dobrze zrobiony remont to może i ciutkę więcej.
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD
ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD
CB600F HORNET '10 SOLD
cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD
w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project

Avatar użytkownika
eXtreman
Forumowicz
 
Posty: 290
Dołączył(a): 2006-12-07, 22:56
Lokalizacja: Skoczów

przez eXtreman » 2009-03-12, 09:06

pirul napisał(a):Koszta zależą od tego czy będziesz miał nowe czy używane części, kto Ci to będzie składał, kto będzie stroił, to samo się tyczy efektów - nie można powiedzieć, że będziesz miał 162 konie jak założysz wałki, wydech, dolot i poprawisz głowicę, bo to się okaże po strojeniu i hamowaniu, nie wiem ile biorą za obróbkę głowicy, wałki używane +/- 1500, wydech 1000-1500, dobry dolot z 600-800 zależy jeszcze czy krótki czy CAI, strojenie z 700-1000 zależy u kogo, po takich modach przybędzie z 30 kucy pewnie mniej więcej i podobnie momentu, a jak będzie dobrze zrobiony remont to może i ciutkę więcej.


Dokładnie. Regeneracja głowicy i zaworów, które warto odpowiednio zeszlifować to koszt minimum 1500zł..

guciow
Forumowicz
 
Posty: 87
Dołączył(a): 2008-10-13, 10:42
Lokalizacja: Krakow

przez guciow » 2009-03-14, 15:29

zajmuje sie remontami głowic tak ze jak cos zapraszam :)
Naprawy i Tuning Hond 4,5 i 6 gen
Kraków
tel. 606365198

ホンダ コンチェルト

Avatar użytkownika
bialy
Forumowicz
 
Posty: 352
Dołączył(a): 2007-06-07, 18:01
Lokalizacja: Olecko

przez bialy » 2009-03-14, 15:37

Tak jak wyżej koledzy napisali, można stroić OBD0, po więcej zapraszam na pgmfi.org.

Zyskujesz kilka koni zależnie od tego co masz podłubanie. CC zaczęło mniej palić, ze względu na to, że seryjnie mapy są trochę przelane i zdejmując paliwo można zyskać trochę mocy. Co do kosztów strojenia przez pasjonata z afr 300-400 zł, przez firmę profesjonalną na hamowni z afr od 600 w górę.
Szukasz dobrego biura rachunkowego ? Zapraszam http://annabielawska.pl Najlepsze Biuro Rachunkowe w mieście Olecko i regionie.

Avatar użytkownika
Damian84
Forumowicz
 
Posty: 462
Dołączył(a): 2009-03-03, 18:46
Lokalizacja: EL

przez Damian84 » 2009-03-14, 17:29

strojenia czyli...??
Bóg dał nam nogi po to, abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie...

forum/viewtopic.php?t=32775&highlight=renaisanse+model - moje ED9

kocham VTI...oglądać w tylnim lusterku :D

Avatar użytkownika
bialy
Forumowicz
 
Posty: 352
Dołączył(a): 2007-06-07, 18:01
Lokalizacja: Olecko

przez bialy » 2009-03-14, 18:24

jak to nazwałeś przestrojenie mapy paliwa
Szukasz dobrego biura rachunkowego ? Zapraszam http://annabielawska.pl Najlepsze Biuro Rachunkowe w mieście Olecko i regionie.

Avatar użytkownika
Arv
Forumowicz
 
Posty: 1041
Dołączył(a): 2004-03-23, 01:20
Lokalizacja: W-wa Białołęka

przez Arv » 2009-03-15, 20:12

Jak masz zmieniony dolot wydech itp to samo strojenie może dać sporo. Nawet totalną serię można poprawić. Poza tym same wartości maksymalne to nie wszystko, liczy się prawie cały przebieg rpm jeśli to KJSy.

Posty: 12   •   Strona 1 z 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości

Teraz jest 2024-04-28, 14:56