Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Sylar » 2011-12-22, 13:43
przez Abaddon » 2011-12-23, 13:12
przez autentyk » 2011-12-23, 21:41
przez Skuter » 2011-12-29, 15:21
przez oskarr17 » 2012-01-11, 22:09
przez DEAIR » 2012-01-16, 15:47
przez KaSIaAa189 » 2012-01-19, 15:54
przez Boro » 2012-03-09, 17:45
przez casper-pl » 2012-03-16, 13:28
przez Berbo » 2012-11-17, 00:20
przez Małek » 2012-11-17, 10:50
przez Łuki » 2012-11-18, 01:07
przez bar_oo » 2012-11-18, 01:43
przez res » 2012-11-18, 09:24
przez KaSIaAa189 » 2012-11-19, 11:25
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości