Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Bastek » 2009-02-16, 22:09
przez MarTfYdOg » 2009-03-05, 22:38
przez Pablo75 » 2009-03-30, 18:22
przez mum666 » 2009-03-31, 22:47
przez Rado » 2009-05-26, 11:27
przez czajka-ck » 2009-06-01, 23:49
przez koniu » 2009-06-15, 11:50
przez Damian84 » 2009-06-23, 15:11
przez Kamikaze » 2009-08-12, 13:33
przez MarTTin » 2010-12-07, 15:37
przez glibo » 2010-12-09, 18:11
przez Baca » 2010-12-12, 12:11
przez Małek » 2011-01-15, 21:28
przez vtec160 » 2011-01-17, 14:21
przez synek » 2011-01-17, 14:28
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości