Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Abaddon » 2012-06-01, 19:45
przez qazi84 » 2012-06-05, 09:34
przez sniper » 2012-06-14, 15:52
przez mateuszx47 » 2012-07-18, 16:49
przez qba_21 » 2012-07-19, 21:39
przez TERMINATOR » 2012-07-24, 20:36
przez Snow » 2012-08-10, 17:48
przez Dymek » 2012-08-10, 18:17
przez Kicman » 2012-08-11, 22:52
przez GosiekCRX » 2012-08-23, 21:13
przez TERMINATOR » 2012-09-11, 16:50
przez orowiok » 2012-11-07, 20:40
przez TomeiS » 2013-01-17, 19:57
przez tytoos » 2013-03-01, 16:43
przez res » 2013-03-01, 19:04
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości