Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Daniel's » 2011-12-15, 12:25
przez Bedzio » 2012-01-18, 13:54
przez bociekpl » 2012-01-20, 17:44
przez lenio1119 » 2012-01-28, 01:19
przez rafisz » 2012-01-31, 09:10
przez DEAIR » 2012-02-12, 20:10
przez Albert_N » 2012-03-09, 23:28
przez bar_oo » 2012-03-15, 01:09
przez casper-pl » 2012-03-16, 13:26
przez EtnieSovskY » 2012-03-19, 19:21
przez TERMINATOR » 2012-03-30, 08:19
przez orowiok » 2012-04-02, 21:30
przez Małek » 2012-04-02, 22:19
przez Soleris » 2012-05-11, 18:41
przez TERMINATOR » 2012-05-28, 03:51
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości