Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Matti5d » 2010-06-26, 14:46
przez rafalmic1 » 2011-07-17, 21:39
przez Matti5d » 2011-08-07, 00:28
przez zbiknieff » 2011-08-07, 15:03
przez Adamekz91 » 2011-08-11, 20:15
przez sebas » 2012-02-29, 18:24
przez radek_czb » 2012-03-20, 16:31
przez _-MADMAN-_ » 2012-05-15, 16:31
przez res » 2014-02-06, 14:54
przez damian1986 » 2014-02-09, 10:48
przez Pablo575 » 2014-02-14, 21:46
przez kryku » 2014-06-24, 15:17
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości