Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Okti » 2012-09-22, 03:00
przez Adriano861216 » 2012-09-26, 21:37
przez -venom- » 2012-09-26, 21:39
przez DamiosC4G » 2013-06-21, 12:04
przez damian1986 » 2013-07-27, 18:59
przez Luke555 » 2013-08-26, 12:43
przez tomek » 2013-08-30, 20:37
przez Wenega » 2013-09-11, 07:17
przez GutkoCrx » 2013-12-17, 21:55
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości