Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez TERMINATOR » 2012-02-16, 06:53
przez Swistak » 2012-03-03, 00:43
przez patriotaksg » 2012-03-15, 21:44
przez Albert_N » 2012-03-22, 01:21
przez S.E.O. » 2012-04-07, 00:23
przez Johan » 2012-04-13, 00:26
przez MajkelF » 2012-05-15, 12:35
przez Darióż » 2012-06-27, 16:01
przez neo62 » 2012-07-11, 19:40
przez tytoos » 2012-10-24, 11:16
przez Dawee » 2013-01-29, 23:03
przez Emila » 2014-12-11, 12:00
przez Adamu$ » 2014-12-13, 08:25
przez nonVtec » 2014-12-28, 21:43
przez lunatiq » 2015-01-08, 02:03
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości