Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez wrona » 2012-06-28, 23:33
przez orowiok » 2012-10-04, 09:25
przez Robak » 2012-11-17, 13:27
przez c00li » 2012-12-07, 14:49
przez Rasta » 2013-03-08, 17:10
przez toomek_124 » 2013-03-21, 13:56
przez Piter1690 » 2013-04-24, 23:38
przez Quest » 2013-05-22, 12:59
przez bar_oo » 2013-07-23, 10:57
przez Paciem » 2013-08-27, 23:05
przez orowiok » 2013-09-13, 15:27
przez avanti0 » 2013-11-16, 02:01
przez janek » 2013-12-28, 20:45
przez Marek94 » 2014-02-06, 16:06
przez yoyek » 2014-03-19, 22:00
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości