Uszczelniacze zaworów czy pierścienie - remont i dylematy

Posty: 274   •   Strona 17 z 19   •   1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19
badam
 
Posty: 2346
Dołączył(a): 2005-01-25, 14:59
Lokalizacja: Wrocław

przez badam » 2013-08-11, 10:50

Bedzio napisał(a):Najgorzej, ze u golema nic nie widze poza supertech.


Zapytaj a zobaczysz... :)

tytoos
 
Posty: 677
Dołączył(a): 2008-12-06, 17:44
Lokalizacja: Poznań

przez tytoos » 2013-08-11, 19:47

dokładnie - zapytaj. ja jakiś miesiąc, może dwa temu kupiłem u niego za ok 250 PLN komplet - tylko zwróć uwagę które są dolotowe, a które wylotowe!!!!
Z tego co sie orientuję, to w zamiennikach nie ma różnicy, a w oryginalnych jest - newielka, ale robi różnicę :ok:

Avatar użytkownika
Wenega
 
Posty: 999
Dołączył(a): 2012-05-22, 10:15
Lokalizacja: Oleśnica

przez Wenega » 2013-08-11, 21:11

tytoos napisał(a):dokładnie - zapytaj. ja jakiś miesiąc, może dwa temu kupiłem u niego za ok 250 PLN komplet - tylko zwróć uwagę które są dolotowe, a które wylotowe!!!!
Z tego co sie orientuję, to w zamiennikach nie ma różnicy, a w oryginalnych jest - newielka, ale robi różnicę :ok:


w zamiennikach też jest różnica :)
ED9 by Wenega
http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=17&t=62748

Avatar użytkownika
tronsek
 
Posty: 16
Dołączył(a): 2014-03-07, 10:51
Lokalizacja: Lubań

przez tronsek » 2014-03-10, 21:05

W moim autku padła uszczelka pod głowicą i zabieram się powoli do jej wymiany. Przy okazji chcę również wymienić pierścienie, bo silnik bierze sporo oleju. Proszę Was o pomoc w doborze najważniejszych części.
Uszczelniacze zaworowe - http://haparts.pl/12210-11-pt2-16.html
Uszczelka głowicy - jaką polecacie? REINZ, ERLING? Czy może OEM, ale cena zabija.
Pierścienie tłoka - http://jdmshop.eu/pierscienie-tlokowe-h ... R-SWH30362
Śruby głowicy - jakiej firmy? Może ktoś coś polecić w przyzwoitej cenie? Czy tylko OEM? http://jdmshop.eu/sruby-glowicy-honda-oem-90006-PG6-003
Z góry serdecznie dziękuję za wszystkie porady i wskazówki.

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9791
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

przez atom1 » 2014-03-10, 22:08

uszczelka elringa moze byc jak nie planujesz duzo mocy :)))
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

Avatar użytkownika
Ptasior
 
Posty: 1790
Dołączył(a): 2007-09-19, 17:46
Lokalizacja: WZ
Samochód: BB9, ED6, EP1

przez Ptasior » 2014-03-10, 22:12

uszczelniacze zaworowe najlepiej oem
uszczelka pod głowice oem ewentualnie erling, reinza sobie daruj
pierscienie npr są ok
śrub możesz poszukać arp
1. Najpierw zrób karoserie,
2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce,
3. Teraz dopiero możesz modzić silnik.
EE8 -> GF8 -> ED6 + BB9
http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE

Avatar użytkownika
tronsek
 
Posty: 16
Dołączył(a): 2014-03-07, 10:51
Lokalizacja: Lubań

przez tronsek » 2014-03-10, 22:23

Ptasior napisał(a):uszczelniacze zaworowe najlepiej oem
Czyli te, które podałem w linku będą OK?

Ptasior napisał(a):śrub możesz poszukać arp
a masz może namiary gdzie je znaleźć? Bo oprócz OEM-owych na razie nic nie znalazłem.

Avatar użytkownika
Ptasior
 
Posty: 1790
Dołączył(a): 2007-09-19, 17:46
Lokalizacja: WZ
Samochód: BB9, ED6, EP1

przez Ptasior » 2014-03-10, 22:40

tronsek napisał(a):W moim autku

napisz dokładniej co to za auto i jaki silnik masz pod maską
1. Najpierw zrób karoserie,
2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce,
3. Teraz dopiero możesz modzić silnik.
EE8 -> GF8 -> ED6 + BB9
http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE

Avatar użytkownika
tronsek
 
Posty: 16
Dołączył(a): 2014-03-07, 10:51
Lokalizacja: Lubań

przez tronsek » 2014-03-12, 21:42

Ptasior napisał(a):napisz dokładniej co to za auto i jaki silnik masz pod maską
Sorki. Zapomniałem o tym.
Jest to ROVER 216 Coupe z silnikiem D16A8.

[ Dodano: 2014-03-12, 20:41 ]
Proszę mi powiedzieć, czy w silniku D16A8 występują jakieś problemy z wyjęciem tłoków z silnika, czy wychodzą normalnie górą, bez żadnych problemów.
Dziś dowiadywałem się u mechanika o koszty wymiany uszczelki pod głowicą oraz pierścieni na tłokach. Nie podjął się tego tłumacząc, że wyjmując tłoki, również wychodzą z bloku tuleje i potem trzeba wyciągać blok i po montażu również go szlifować.
Jakoś mi się w to wierzyć nie chce.

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9791
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

przez atom1 » 2014-03-12, 23:37

nic nie wychodzi niech nie pitoli :-) blok pasowaloby tez przeszlifowac ale raczej nic sie nie stanie wystarczy sama glowica
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

Avatar użytkownika
Vincent
 
Posty: 3500
Dołączył(a): 2011-05-05, 00:45
Lokalizacja: CRX Club WROCŁAW
Samochód: CRX Del Sol

przez Vincent » 2014-03-13, 13:14

Śmiało lecisz tłokami do góry i tuleje pozostają na miejscu w bloku , etap zawodowy tego mechanika zakończył się na Fiacie 126p , raczej nie oddawaj w ręce takiego człowieka , bo z jego "teorii" wynika , że nigdy nie otwierał silnika Hondy i narobi więcej szkód niż to możliwe .

Avatar użytkownika
tronsek
 
Posty: 16
Dołączył(a): 2014-03-07, 10:51
Lokalizacja: Lubań

przez tronsek » 2014-04-25, 19:44

Już zebrałem większość gratów (OEM) do remontu silnika. Pozostało mi jedynie dobrać pierścienie tłokowe oraz panewki. Co wybrać?
Pierścienie NRP, TPR czy RIKEN ??
Panewki ACL czy TAIHO (ponoć na pierwszy montaż do Hondy)
Silnik D16A8

Avatar użytkownika
Daniel's
 
Posty: 1947
Dołączył(a): 2009-05-19, 13:15
Lokalizacja: Częstochowa

przez Daniel's » 2014-04-25, 20:06

ja bym wybrał pierścienie Riken i panewki ACL

Avatar użytkownika
Adamus84
 
Posty: 940
Dołączył(a): 2007-12-11, 20:00
Lokalizacja: Śląsk - Silesia
Samochód: PRELUDE BB8

przez Adamus84 » 2014-04-26, 10:47

U siebie zmieniałem na Pierścienie NPR i Panewki ACL d16z5
Always Outnumbered Never Outgunned....CZARNA DAMA... forum/viewtopic.php?t=33116

Avatar użytkownika
tronsek
 
Posty: 16
Dołączył(a): 2014-03-07, 10:51
Lokalizacja: Lubań

przez tronsek » 2014-04-26, 15:15

Dzięki Panowie za porady.
Chciałbym jeszcze przy okazji remontu wyczyścić kanały olejowe oraz podnieść trochę ciśnienie (wydajność) pompy oleju, bo ten silnik de facto ma wadę konstrukcyjną z zatykającymi się kanałami olejowymi.
W jaki sposób najlepiej to zrobić ??

  Poprzednia strona   Następna strona
Posty: 274   •   Strona 17 z 19   •   1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Teraz jest 2017-11-19, 15:45