Problem, o ktorym pisalem wyzej juz rozwiazany. Byl maly blad na linii synchro, przesowka 5 biegu.
Mam jeszcze jedno pytanie. Wszystkie biegi smigaja elegancko majac skrzynie na stole, z wyjatkiem wstecznego. Nie mozna go wbic majac skrzynie poza autem. Czy tak powinno byc? Przy wstecznym nie ma za bradzo czego zle zlozyc przeciez:/
Po dlugich zmaganiach w koncu skrzynka zlozona. Wszystko idealnie, tylko ten nieszczesny wsteczny wchodzi i wychodzi ciezko. Trzeba uzyc wiecej sily niz do innych biegow. Moze ktos wie co moze byc przyczyna? Ogolnie myslalem, ze skrzynia bedzie krotsza, ale i tak wrazenia z jazdy super.
Teraz to juz musztarda po obiedzie Poprostu po wypowiedziach wywnioskowalem, ze bedzie torszke krotsza, ale i tak nie jest zle. Tylko ten wsteczny mnie martwi
witam ja mam pytanie z innej beczki, mam skrzynie l3 z civic-a 4gen i skrzynie p7 z concerto dohc d16a8. Pytanie co zrobić aby na 5 biegu mieć niskie obroty bo drażni mnie i męczy mieć 120km/h i tak ok 3500tyś-3700 dla mnie to katorga dla silnika i przez to jeżdżę wolno. Ciężko znaleźć pewne info na temat tej skrzyni p7 czy 5 w niej nie jest dłuższa ?? ewentualnie co kupić żaby wydłużyć samą piątkę abo jak już się nie da to zrobić piątkę hamsko długą a reszte krótką.
Aha zapomniałęm dodać że skrzynia moja l3 jest chyba raczej na pewno z d15b2, bo ktoś silnik wymieniał na d16a6 ale mi się wydaje że skrzynia została.
no rozumiem że ty cały czas na odcince jeździsz ogólnie chodzi o to że jest i głośno i mało oszczędnie i nie zdrowo jechać 200km czy 300 na 3,5 ty obrotów cały czas, w bmw,. mercedesie i innych dupowozach przy 120 to jest max 2700 obrotów, dlatego te silniki nie jarają tyle oliwy co te hondowskie i nie są zarżnięte jak połowa silników w naszych hondach.
Czytałem na forum concerto że 5 z p7 jest dłuższa ale mówią że nie pasi z bebechami skrzyni l3 wy z kolei mówicie że wszystko pasuje więc nie wiem.
skoro ktoś z tego forum stosował takie rozwiązanie i to pasuje to znaczy że pasuje
ja u siebie nie pamiętam z jakich skrzyń mam części ale mam fd 4,25 i długą piątkę 0,702 i wszystko działa jak należy
cześć wszystkim
mam mały problem przy robieniu hybrydy tzn
po ściągnięciu obudowy skrzyni od concerto , mam wykręcić jedna śrubę 12 oraz imbusa. tylko gdzie znajduje sie ten imbus, bo stanąłem w martwym punkcie, a wybieraki z wałkami nie za bardzo chcą wyjść .
z góry dziękuje wam za pomoc
Pozdrawiam Adrian