Gorczyk, no dobra - ale czy na postoju też tak masz czy nie (w sensie czy wyje)? Jeśli nie, to skrzynie trzeba wyjmować albo jeździć jak Grzechu85 na popsutym.
1. Najpierw zrób karoserie, 2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce, 3. Teraz dopiero możesz modzić silnik. EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE
Mi to pasuje na łożysko na wałku sprzęgłowym, pewnie to od strony sprzęgła. Kręci się na postoju na luzie po puszczeniu sprzęgła. U mnie w jednym z łożysk koszyk się rozleciał i wyglądało ono tak, jakby miało się rozpaść, a szumiało tak, że silnik zagłuszało
Niestety samo łożysko zbyt drogie nie jest, robocizna za zdjęcie skrzyni plus jej rozebranie to inna bajka... Wymień przy okazji uszczelniacz wałka, ja po dwóch latach miałem znowu skrzynię targaną i rozbieraną bo zaoleiła sprzęgło...
najlepiej wymienić od razu łożysko od koła zamachowego, łożysko oporowe i uszczelniacz.
zrobić to za jednym zamachem i mieć pewność, że jest zrobione jak trzeba
Ostatnio edytowano 2014-03-18, 22:21 przez Daniel's, łącznie edytowano 1 raz