Mam silnik D16A8, skrzynia L3 1xx xxx. Pękła mi skrzynia przy ruszaniu, przy mechanizmie różnicowym i cięgnach. Po demontażu jej i policzeniu zębów na wałku sprzęgłowym wyszło 20 zębów. Czy to oznacza, że skrzynia była zmieniana już? W D16A8 nie powinno być czasem L3 2xx xxx? Choć liczba zębów się zgadza. W takim razie szukać skrzyni o oznaczeniu L3 1xx xxx?
Z góry dzięki za pomoc
Ale z tego co czytam na forum to:
L3 2xx xxx to 210mm i 20 zębów, L3 1xx xxx
to 200mm i 21 zębów.
I to z tematu też o D16A8. Z oznaczenia mi wynika, że L3 1xx xxx, a po zębach, że L3 2xx xxx. To w końcu jaka?
W D16Z5 też były te skrzynie?
Mały odkop.
Skrzynie miałem 20 zębów na wałku. Mam ofertę kupna skrzyni 21 zębów ze sprzęgłem do niej. Czy coś oprócz tego trzeba będzie wymieniać by przejść ze skrzyni 20 zębów na 21?
no jak nie bedize
jasne ze bedzie, poprostu docisk z zamachem beda mialy mniejsza tarcze do ogarniecia co za tym idzie mniejszy moment calosc przeniesie
takze tarcza i skrzynia 21, docisk i zamach 20 przejdzie probe:D