zawieszenie

Posty: 6   •   Strona 1 z 1
Avatar użytkownika
M!R@S
Forumowicz
 
Posty: 7693
Dołączył(a): 2006-03-18, 15:43
Lokalizacja: Polkowice

zawieszenie

przez M!R@S » 2007-06-07, 17:51

niewiem czy to odpowiedni temat ale w sumie techniczne. Potrzebuje zdjęć crx'a z zawieszeniami -40mm i -60mm ponieważ niewiem jakie wybrać i które bedzie dobre do przejechanie progów zwalniających :P dodam że mam 9cm niższy tylny zderzak niż seria, przedni wielkości seryjnego a progi to na wielkość przedniego. Prosze o fotki i najlepiej jakieś sklepy, aukcje gdzie kupie tanio i dobrze, a co z tymi JAMEX'ami ??
Obrazek

Avatar użytkownika
shark84
Moderator
 
Posty: 1342
Dołączył(a): 2004-12-15, 23:56
Lokalizacja: Łaziska Górne
Samochód: typeR

przez shark84 » 2007-06-07, 18:50

zobacz w galerii Bastek ma chyba -60 ;)
:)

Avatar użytkownika
giscrx
Forumowicz
 
Posty: 1833
Dołączył(a): 2006-05-24, 11:22
Lokalizacja: Kraków

przez giscrx » 2007-06-07, 20:28

a chesz zmienić też amory, bo jak zostaniesz na seryjnych, a wsadzisz sprężyny -40 to obniży Ci tak na -35, mała różnica ale jest, ja mam z przodu koni a tył seryjne amory i przód siadł niżej w stosunku co do dupci.

ps. na -40 to zachaczam rurą na tych brukowych progach
części do japońców firm: 555, TRW, CTR, SIR, SKF, FEBI, REINZ, CORTECO; raparaturki błotników UWAGA: masz problem z progami, jest teraz na to sposób, pojawiły się na rynku progi dedykowane do CRXa, cena 165,00zł za szt.

Avatar użytkownika
ZiG HRC
Forumowicz
 
Posty: 593
Dołączył(a): 2004-03-21, 21:34
Lokalizacja: Szczecin

przez ZiG HRC » 2007-06-07, 22:05

giscrx napisał(a):a chesz zmienić też amory, bo jak zostaniesz na seryjnych, a wsadzisz sprężyny -40 to obniży Ci tak na -35, mała różnica ale jest, ja mam z przodu koni a tył seryjne amory i przód siadł niżej w stosunku co do dupci.


Bedzie dokladnie na odwrot jak mowisz. Te same sprezyny na amorkach koni (zoltych) sprawia, ze auto bedzie stac nieco wyzej niz na seryjnych odpowiednikach. A to co masz u siebie to raczej kwestia tego, ze sprezyny nierowno obnizaja (w wiekszosci sprezyn obnizajacych do crx przod siada bardziej), lub amorki masz juz zuzyte.

Avatar użytkownika
giscrx
Forumowicz
 
Posty: 1833
Dołączył(a): 2006-05-24, 11:22
Lokalizacja: Kraków

przez giscrx » 2007-06-07, 22:42

ZiG HRC, jakim códem, ja mam czerwony koni, pierścień jest niżej niż seryjny a po drugie amor (mój) ma niżej położony punkt pracy niż w serii, seryjny amor na niższej sprężynie szybko pada, bo pracuje w wysilonych warunkach, dlatego dedykowane amory do sprężyn mają obniżony punkt pracy.
części do japońców firm: 555, TRW, CTR, SIR, SKF, FEBI, REINZ, CORTECO; raparaturki błotników UWAGA: masz problem z progami, jest teraz na to sposób, pojawiły się na rynku progi dedykowane do CRXa, cena 165,00zł za szt.

Avatar użytkownika
Raju
Forumowicz
 
Posty: 230
Dołączył(a): 2007-01-14, 14:44
Lokalizacja: Kraków

przez Raju » 2007-06-08, 10:09

giscrx zgadzam się z tobą ale oprócz tego że mają obniżony pkt pracy to do tego pracują w obydwie strony natomiast seryjny tylko w jedną...
All i NeeD is NeeD for SpeeD !

Posty: 6   •   Strona 1 z 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

Teraz jest 2024-04-27, 16:21