Gwint ed8 ed9

Posty: 48   •   Strona 2 z 4   •   1, 2, 3, 4
Avatar użytkownika
Marek94
Forumowicz
 
Posty: 447
Dołączył(a): 2013-04-10, 21:35
Samochód: EE8,1g,ap1,cd7

Re: Gwint ed8 ed9

przez Marek94 » 2015-05-27, 23:03

Jak chcesz gleby to isc nie bardzo się do tego nadje jeśli chodzi o crx bo np ac leży cudnie.
Tył na isc siada dobrze ale mniej niż w tym niebieskim od wróbla a z przodem mieli problem bo siedział jak na eibach -35 ale teraz już ogarnęli temat co nie zmienia faktu że leżał strasznie nie będzie umie w temacie jest pokazane jak siedzi przód na maks skręceniu.Co nie zmienia faktu że polecam ich i podpisuje się obiema rękoma jak dorobię się s2000 kiedyś to też isc założę bo serwis lepiej niż bdb.

Avatar użytkownika
Snow
Forumowicz
 
Posty: 384
Dołączył(a): 2007-03-31, 14:00
Lokalizacja: Szczecin

Re: Gwint ed8 ed9

przez Snow » 2015-06-09, 14:35

Pany, jak jest z ta twardoscia tego AP, w swoim ED9 mam amory seria+sprezyny -35mm supersporta i przod buja mi sie jak stary tapczan. Przy nierownosciach jak sie rozbuja to odleglosc miski od drogi z 10cm maleje do 5cm.... przy przyspieszaniu unosi sie jakbym mial zaraz odleciec. Szukasz czegos sztywnego co nie buja sie jak tapczan bo juz wymienialem raz miske olejowa z tego powodu... Jak to ma sie w przypadku AP ?

Avatar użytkownika
Maniek93
Forumowicz
 
Posty: 1076
Dołączył(a): 2013-03-29, 16:39
Lokalizacja: Kraków

Re: Gwint ed8 ed9

przez Maniek93 » 2015-06-09, 18:27

Wg mnie ap skrecone do samego dolu, to amortyzuje tylko opona ;D

Avatar użytkownika
wrobel_junior
Forumowicz
 
Posty: 722
Dołączył(a): 2009-04-23, 22:39
Lokalizacja: Łódź

Re: Gwint ed8 ed9

przez wrobel_junior » 2015-06-10, 01:00

snow nie dziw sie skoro masz seryjne zapewne wylane amory to bedzie skakał jak piłka bo po 25 latach nie sądze zeby amor trzymał tak jak powinien
a ap na obnizeniu działa tak jak maniek pisze amortyzacja tylko na oponie bo ap to beton ;p
F*** JDM be a ricer. :]

Też kiedyś kupie sobie crx-a ;D

Avatar użytkownika
Vincent
Forumowicz
 
Posty: 3263
Dołączył(a): 2011-05-05, 00:45
Lokalizacja: CRX Club WROCŁAW
Samochód: CRX Del Sol

Re: Gwint ed8 ed9

przez Vincent » 2015-06-10, 01:20

Przesadzacie , założyłem kilka zestawów AP i nie jest tak jak mówicie . Koni i zawias na żółtym poli jest prawie jak beton. AP na czerwonym daje radę , w zakrętach trzyma i głową nie rozbijasz dachu :-)

Avatar użytkownika
Snow
Forumowicz
 
Posty: 384
Dołączył(a): 2007-03-31, 14:00
Lokalizacja: Szczecin

Re: Gwint ed8 ed9

przez Snow » 2015-06-10, 07:48

Wlasnie nie chce nizej jak -30/-35mm max, w takiej konfiguracji ten gwint da rade i nie bedzie bujac ? Juz raz miske wymienialem, nie chce 2 razy wymieniac a i tak juz jest znowu obita...

Avatar użytkownika
Maniek93
Forumowicz
 
Posty: 1076
Dołączył(a): 2013-03-29, 16:39
Lokalizacja: Kraków

Re: Gwint ed8 ed9

przez Maniek93 » 2015-06-10, 09:01

No ja mam wszedzie czerwone poli (w wahaczach pod amorami i gorny wahacz przedni zolte) i jezeli jest skrecony gwint do samego dolu - beton, w polowie wysokosci jest na pewno bardziej miekko niz czerwone koni - do innych nie mam porownania ;)
Ale zeby zajebac miska to musialbys chyba do oporu hebel przed wystajaca studzienka na srdku drogi...

Avatar użytkownika
Snow
Forumowicz
 
Posty: 384
Dołączył(a): 2007-03-31, 14:00
Lokalizacja: Szczecin

Re: Gwint ed8 ed9

przez Snow » 2015-06-10, 09:58

No wlasnie wszystkie gumy w zawieszeniu mam OEM, silnik b18 dlatego jest troszke nizej. Interesuje mnie jak bedzie sie zachowywac gwint AP przy -30mm, musi byc w miare sztywno i zeby nie bujalo przodem. Ewentualnie czego szukac ?

Avatar użytkownika
wrobel_junior
Forumowicz
 
Posty: 722
Dołączył(a): 2009-04-23, 22:39
Lokalizacja: Łódź

Re: Gwint ed8 ed9

przez wrobel_junior » 2015-06-10, 10:43

no napewno nie bedzie sie bujał jak seryjny amor na sprzezynie wiec o to nie masz sie co bac
F*** JDM be a ricer. :]

Też kiedyś kupie sobie crx-a ;D

Avatar użytkownika
Snow
Forumowicz
 
Posty: 384
Dołączył(a): 2007-03-31, 14:00
Lokalizacja: Szczecin

Re: Gwint ed8 ed9

przez Snow » 2015-06-10, 11:21

No kusi mnie ten gwint, ale jeszcze musze dozbierac hajsu. A z waszego doswiadczenia skad najlepiej brac, gdzie idzie wyciagnac najlepsza cene ? Czy raczej wszedzie tak samo ? A cos innego w podobnej cenie ?

Avatar użytkownika
Maniek93
Forumowicz
 
Posty: 1076
Dołączył(a): 2013-03-29, 16:39
Lokalizacja: Kraków

Re: Gwint ed8 ed9

przez Maniek93 » 2015-06-10, 12:07

Na forum kilka osob oferuje dobra cene, nizsza niz na necie :)
A najlepiej jakbys poszukal kogos w okolicy z tym gwintem, niech Cie przewiezie... sporo osob ma ap, wiec mysle ze w promieniu 50km kogos znajdziesz ;)

Avatar użytkownika
PeeLeeN
Forumowicz
 
Posty: 408
Dołączył(a): 2008-02-17, 14:03
Lokalizacja: Gród Króla KraKa

Re: Gwint ed8 ed9

przez PeeLeeN » 2015-06-10, 18:43

Panowie podnosze temat
AP ??
MDU ??
Vogtland ??

czy jeszcze cos innego ??
-- zA szYbcY bY zYc -- za mŁodzI bY umierAc --

Avatar użytkownika
Maniek93
Forumowicz
 
Posty: 1076
Dołączył(a): 2013-03-29, 16:39
Lokalizacja: Kraków

Re: Gwint ed8 ed9

przez Maniek93 » 2015-06-10, 22:33

do czego? :) ma ladnie lezec, ma dobrze kleic?

Avatar użytkownika
PeeLeeN
Forumowicz
 
Posty: 408
Dołączył(a): 2008-02-17, 14:03
Lokalizacja: Gród Króla KraKa

Re: Gwint ed8 ed9

przez PeeLeeN » 2015-06-12, 15:02

do jazdy po miescie ma byc nisko ale bez przesady
generalnie chcialbym zeby byl trwaly
-- zA szYbcY bY zYc -- za mŁodzI bY umierAc --

Avatar użytkownika
eithray
Forumowicz
 
Posty: 1015
Dołączył(a): 2011-10-13, 15:53
Lokalizacja: Okolice ZG/Gliwice
Samochód: EE8 1.8i-VT

Re: Gwint ed8 ed9

przez eithray » 2015-06-12, 15:03

AP to już sprawdzony przez wielu zestaw, który można polecić. Jeździłem na tym w ED9 i nie jest jakoś szczególnie betonowo.

  Poprzednia strona   Następna strona
Posty: 48   •   Strona 2 z 4   •   1, 2, 3, 4

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Teraz jest 2024-04-28, 19:06