Czy można zastosować inny alternator w CRX? (np. z civica)
Jeżeli tak to z jakiego?
Czy moze podjąć się regeneracji starego? (słyszałem że ceny regeneracji zabijają)
P.S. Poszukuję alternatora ale w stanie tip-top!
PZDR!!!
Z kazdym dniem nieuchronnie zwiększa się liczba tych, którzy mogą pocałować mnie w dupę!!!
rolek, szczotki kosztują 25 zł, a jak diody Ci padły to 90 zł :/ , łożyska to koszt ponad 200 zł więc chyba warto kupić jakąś używke ja tak zrobiłem i śmigam ... a jak długo? ... to się okaże ...
ja o ile moge polecic to kupił bym uzywke dałem za bosha 200zł bo mój to był juz dnem stojan pekniety i wszystko popalone a to przez to ze był sobie ulewa i wjechałem w dosc duza kałużę ale lepiej kupic uzywke i to juz lepsza !! tylko jak kupujesz to dowiedz sie o doładowanie zeby ci niee przeładowywał bo ja tak miałem jak załozyłem inny niee 14.4 tylko 17 powyzej 4000obr/ min odrazu sie lampka alternatorka zapala!! taka moja rada
Rozumiem że głównym problemem z ceną regeneracji (poprawy kondycji) alternatora to łożyska... a czy ktoś pokusił się o próbę "dobrania" łożyska? Bo jeżeli zwoje są dobre, szczotki to 25 a diody 90 czyli razem 115zł. Łożyska można dobrać z innych katalogów i koszt może nie przekroczyć 50zł co ogólnie daje 165zł za "prawie" nowy alternator.
U mnie problem jest taki że absolutnie przestał ładować, najpierw coś świrował, a potem padł i wogóle nie mogę jeździć, szkoda mi aku bo już 2 razy się wyładował do dna.
PZDR!!!
Z kazdym dniem nieuchronnie zwiększa się liczba tych, którzy mogą pocałować mnie w dupę!!!
jest jeszcze problem regulatora napięcia. jak chce Ci sie w to bawić to łozyska dostaniesz na jaktorowskiej w wawie. sklep firmowy skf, maja wszystkie łożyska jakie świat widział za grosze...
Iron man napisał(a):A jaki jest objaw jak padną diody?
Diody ci sie przepalą jak nie ładuje alternator wcale i wkręcisz silnik na wysokie obroty.... Na allegro jest gość który bieże alternatory do regeneracji ...