Szukam pomocy ( błąd 8 )!!!!!- CRX ED9 1,6 16 V

Posty: 24   •   Strona 2 z 2   •   1, 2
bamse
Forumowicz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 2006-06-05, 11:56
Lokalizacja: Kołaczyce

przez bamse » 2009-05-06, 19:21

nie jest podtopione to sa skutki dłubania srubokretem :) tamto zabezpieczenie ktore pokazales wiadomo ze odciagnolem :) to poprostu siłą "mocnego chłopa" nie chce puscic :P

ale to pikuś, bardziej jestem zainteresowany tym czujniekiem, czy kwalifikuje się do wymiany ? czy da jakos jeszcze rady go zreanimować, chodzi mi tylko o to żeby mi ktoś wskazał palcem który to jest, z resztą sobie juz poradzę

Avatar użytkownika
Krzychu22
Forumowicz
 
Posty: 20
Dołączył(a): 2009-04-24, 23:16
Lokalizacja: katowice

przez Krzychu22 » 2009-05-06, 23:51

bamse,
hehe mialem dylematy z tymi kostkami :rotfl: od spodu kostka jest montowana do metalowej podpurki odegnij zatrzask sciagnij kostke z podpurki i sprubuj ponownie rozłonczyc kostke powino sie udac.
a poza kolejnoscia ma ktoś sprawny 100% aparat zaplonowy do d16z5 bo mi wywala obudwa czujniki cały czes i tez nieumiem sie tego pozbyc :wrrr:

bamse
Forumowicz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 2006-06-05, 11:56
Lokalizacja: Kołaczyce

przez bamse » 2009-05-08, 09:53

Panowie... naprawde nikt nie wie gdzie jest ten czujnik, i jak to zrobić ? czy da sie go jeszcze podratować czy wymiana, ale żeby wymienić musze wiedziec ktory to jest

pomocy :(

Avatar użytkownika
krzysiekG17
Forumowicz
 
Posty: 13
Dołączył(a): 2008-08-14, 18:57
Lokalizacja: Słotowa

przez krzysiekG17 » 2009-06-02, 00:52

to jest ten który zaznaczyłeś na zdjęciu, ja u siebie wymieniałem go dwa razy i błąd dalej mryga (ecu resetowane), chyba coś nie tak z ecu bo reszta ok

Avatar użytkownika
elmer
Forumowicz
 
Posty: 547
Dołączył(a): 2008-06-11, 17:31

przez elmer » 2009-06-03, 09:42

Albo jeszcze kable są gdzies dupniete. W samym manualu piszą nawet, zeby nie sprawdzać tlyko samych czujników, ale także i przewody. Autka mają swoje lata to i kabelki też już mogą niedomagać.
Zró sobie diagnostyke wg manuala to sie dowiesz co i jak.
ED9 --> ...

Kokor
Forumowicz
 
Posty: 272
Dołączył(a): 2007-10-22, 11:19
Lokalizacja: Warszawa

przez Kokor » 2009-06-03, 10:24

Wydaje mi się że czujnik TDC to nie ten który został zaznaczony. Czujnik TDC ma na wałku w aparacie 4 wypusty, natomiast ten co został zaznaczony to CYP i ma na wałku jeden wypust. Ale mogę się mylić. Poszukaj w necie to może znajdziesz firmę gdzieś blisko ciebie która jest w stanie sprawdzić aparat zapłonowy. Mi w Warszawie zrobili to za 35 zł

bamse
Forumowicz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 2006-06-05, 11:56
Lokalizacja: Kołaczyce

przez bamse » 2009-06-04, 12:32

tak jak mowia koledzy, dowiedzialem sie ze nie zawsze jest to wina samego czujnika, czasem tez kabli jezeli to nie swieci caly czas, a tutaj maly szkic, niektorym moze sie przydac

http://img02.picoodle.com/img/img02/7/2 ... b99cd5.jpg

Avatar użytkownika
krzysiekG17
Forumowicz
 
Posty: 13
Dołączył(a): 2008-08-14, 18:57
Lokalizacja: Słotowa

przez krzysiekG17 » 2009-06-09, 00:26

u mnie jednak przyczyna leżała w ECU, po wymianie błędu nie ma, w końcu normalnie odpala

Avatar użytkownika
Iron man
Moderator
 
Posty: 1728
Dołączył(a): 2004-03-22, 13:37
Lokalizacja: Olsztyn / Siedlce

przez Iron man » 2012-02-15, 15:39

Nie chcę zakładać nowego tematu, a mam takie pytanie odnośnie błędu nr 8:
Jeżeli komp nie będzie odczytywał sygnału z czujnika GMP, to wtedy nie podaje paliwa na wtryski tak? Jest tylko jeden "wytrysk" kontrolny przy każdorazowym włączeniu zapłonu i dłuższym zakręceniu rozrusznikiem?
Czy iskra wtedy podaje na świece, czy jej nie będzie?
Dodam że mam to w civicu EG5 ze swapem na d16z5. Komp jest na OBD1, aparat zapłonowy OBD0 z przerobioną wiązką. Auto w ogóle nie odpala na dwóch aparatach. Z czego jeden do końca był sprawny, bo zaraz przed wyjęciem silnika auto normalnie wjechało na warsztat o własnych siłach.
:O

  Poprzednia strona
Posty: 24   •   Strona 2 z 2   •   1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Teraz jest 2024-04-28, 20:15