tajemniczy błąd 44

Posty: 41   •   Strona 1 z 3   •   1, 2, 3
Avatar użytkownika
Ptasior
Forumowicz
 
Posty: 1827
Dołączył(a): 2007-09-19, 17:46
Lokalizacja: WGM
Samochód: Subaru

tajemniczy błąd 44

przez Ptasior » 2009-04-04, 19:38

Po kilkumiesięcznej zimowej przerwie postanowiłem się ruszyć rexem z garażu. Po przejechaniu jakichś 10km (po drodze tankowałem to co leje zawsze) wyskoczył check engine - błąd nr 44 którego... nie ma na liście błędów. O co chodzi?

Dodam że obecnie kiepsko pali (dopiero jak się w pełni rozgrzeje jest w miarę okey). Poczytałem trochę forum i zauważyłem, że to dość popularny błąd wśród EE8. Jedni robią reset kompa i jest okey. Inni cudują, wymieniają sondy i błąd ciągle zostaje. Ogólnie dość zagadkowo. Ktoś jest w stanie podpowiedzieć coś pomocnego?

Moje najbliższe plany to:
- reset komputera
- czyszczenie układu paliwowego (np. Motul Fuel System Clean)
- przejście z shell v-power 95 na normalną 95-kę
- wymiana filtra paliwa


Jak ktoś ma jakaś wiedzę w tym temacie to niech się podzieli :)
Ostatnio edytowano 2009-07-31, 00:14 przez Ptasior, łącznie edytowano 1 raz
1. Najpierw zrób karoserie,
2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce,
3. Teraz dopiero możesz modzić silnik.
EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF
http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE

Avatar użytkownika
giscrx
Forumowicz
 
Posty: 1833
Dołączył(a): 2006-05-24, 11:22
Lokalizacja: Kraków

przez giscrx » 2009-04-04, 19:44

to na pewno 44, może masz dwa błędy i policzyłeś jako jeden
części do japońców firm: 555, TRW, CTR, SIR, SKF, FEBI, REINZ, CORTECO; raparaturki błotników UWAGA: masz problem z progami, jest teraz na to sposób, pojawiły się na rynku progi dedykowane do CRXa, cena 165,00zł za szt.

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9531
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

przez atom1 » 2009-04-04, 19:49

wiedzy brak..bo kodu bledu brak... kiedys mialem teraz nie mam..43 to sonda a 44 ..cholera wie, myslalem ze od gazu ale wywalilem i dalej se byl.. jest szansa ze to cos z paliwem.. próbuj
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

Avatar użytkownika
Ptasior
Forumowicz
 
Posty: 1827
Dołączył(a): 2007-09-19, 17:46
Lokalizacja: WGM
Samochód: Subaru

przez Ptasior » 2009-04-04, 19:53

giscrx napisał(a):to na pewno 44, może masz dwa błędy i policzyłeś jako jeden


4 długie, 4 krótkie - przerwa - 4 długie, 4 krótkie - przerwa... itd.

Aczkolwiek, jeśli byłyby to dwa błędy (4 i 40) to co oznaczałby błąd 40 którego też nie ma w spisie? ;)


atom1 napisał(a):kiedys mialem teraz nie mam


Udało Ci się go jakoś pozbyć? Czy po prostu znikł z wymianą Twojego silnika?
1. Najpierw zrób karoserie,
2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce,
3. Teraz dopiero możesz modzić silnik.
EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF
http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9531
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

przez atom1 » 2009-04-04, 20:03

sam sie pojawil i sam se zniknal... i to jest 44 ,najczesciej w parze z 43 lub tez osobno... moze to jakis tryb ukryty<haha>
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

Till
Forumowicz
 
Posty: 79
Dołączył(a): 2004-05-07, 20:32
Lokalizacja: Polkowice

przez Till » 2009-04-04, 20:07

Tez mam 44 no i 43 , lałem dobry środek do czyszczenia układu paliwowego (STP COMPLETE FUEL SYSTEM) , nic to nie dało, zrobiłem tez cały układ wydechowy bez kata ,który podejrzewałem
ze może być zapchany ,ale nadal te błędy pozostały.

Avatar użytkownika
pirul
Moderator
 
Posty: 5603
Dołączył(a): 2006-12-11, 10:01
Lokalizacja: Kraków

przez pirul » 2009-04-04, 20:11

pogooglujcie może w usa na hondatechu już wiedzą co to jest
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD
ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD
CB600F HORNET '10 SOLD
cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD
w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9531
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

przez atom1 » 2009-04-04, 20:12

43 to sonda bankowo- mialem go u siebie, jedna byla dobra druga skopana- po wymianie zniknal zreszta bylo to juz
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

badam
Forumowicz
 
Posty: 2337
Dołączył(a): 2005-01-25, 14:59
Lokalizacja: Wrocław

przez badam » 2009-04-04, 20:14

Przeciez 43 to jest sonda A a 44 to sonda B i tyle w temacie.

Till
Forumowicz
 
Posty: 79
Dołączył(a): 2004-05-07, 20:32
Lokalizacja: Polkowice

przez Till » 2009-04-04, 20:22

Mierzyłem miernikiem chociaż taki z dupy ten zwykły i niby dobre sondy , ale cos mam nie tak, bo do jednej z sond ida dwa kabelki i ten jeden jest zawinięty ,nie podłączony ,obydwie sondy sa jednożyłowe czy dwu?

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9531
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

przez atom1 » 2009-04-04, 20:31

1 zylowe obie
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

Till
Forumowicz
 
Posty: 79
Dołączył(a): 2004-05-07, 20:32
Lokalizacja: Polkowice

przez Till » 2009-04-04, 20:42

Aha dzięki :) wiec najlepiej zmierzyć specjalnym miernikiem , jest cos takiego jak tester sondy i będzie wiadomo czy rzeczywiście te błędy to sondy, jak napisal badam .

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9531
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

przez atom1 » 2009-04-04, 21:33

badam, a gdzie to tak napisali :P? skad ty takie madre rzeczy wiesz
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

badam
Forumowicz
 
Posty: 2337
Dołączył(a): 2005-01-25, 14:59
Lokalizacja: Wrocław

przez badam » 2009-04-04, 21:49

z manuala ;D

Avatar użytkownika
bar_oo
Forumowicz
 
Posty: 3727
Dołączył(a): 2006-11-13, 00:29
Lokalizacja: ZABRZE
Samochód: CRX EE8 B16A1

przez bar_oo » 2009-04-04, 21:52

jakiś czas temu też pytałem o błąd 44 bo mi wyskakuję w końcu ktoś dał jakieś odpowiedzi :)
...B16A1 zamknięte w EE8... FOG LIGHTS+GATHERS 1.8 DIN+WIND DEFLECTORS+MAP LIGHT+ARMREST+MUD FLAPS+REMUS+PERSONAL BOX+MIRROR'S COVERS+HEADLIGHT WASHER+BUMPER POLE

  Następna strona
Posty: 41   •   Strona 1 z 3   •   1, 2, 3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości

Teraz jest 2024-04-27, 16:22