Ale raczej ecu nie ma z tym nic wspólnego. Prędzej przekaźnik pompy lub sama pompa się wysypała.
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD CB600F HORNET '10 SOLD cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project
cpu nie wyświetla błędu...tzn po przekręceniu kluczyka dioda raz mignie i później nic się nie wyświetla...ale już sam nie wiem gdzie szukać przyczyny awarii, przekaźnik wymieniłem na nowy kupiony przez allegro miał być niby dobry...a objaw ten sam co na starym
Spróbuj podłączyć pompkę na krótko pod 12V, jeśli nie da oznak życia to znaczy, że trzeba ją wymienić. Przewody są przy wejściu do baku pod tylną kanapą.
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD CB600F HORNET '10 SOLD cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project
Nie wiem Jak masz wszystko rozebrane to najpierw zrób jeszcze inaczej żeby czegoś nie zepsuć - masz jakiś miernik, którym możesz sprawdzić, czy jest napięcie? Ew. weź 12v żarówkę, nie musi być dużej mocy, nawet 5W styknie. Zmasuj żarówkę do budy i sprawdź czy do pompy dochodzi sygnał 12v jak włączysz stacyjkę. Jeśli żarówka się zaświeci na którymkolwiek z żółtych przewodów to znaczy, że pompa jest spalona. Jeśli nie ma prądu to gdzieś wcześniej jest problem. Tak czy tak tym sposobem wyeliminujesz awarię pompy lub ją potwierdzisz.
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD CB600F HORNET '10 SOLD cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project
Okazało się ze zdjęcie masy z akumulatora na 30min pomogło po zresetowaniu ecu wszystko wróciło do normy...dzieki wszystkim za pomoc Temat do zamknięcia...
A jednak coś pamiętał, może to nie była pompa w ogóle. Najważniejsze, że działa
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD CB600F HORNET '10 SOLD cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project
Kolego pod tylnią kanapa masz wtyczke z 4 kablami, jak porownasz ich grubości to bedą dwa kable grubsze i dwa cieńsze. Czarne kable to masa, żółte to plusowe, jeden od pompy paliwa drugi od wskaźnika poziomu paliwa w baku. Sprawdź czy na tym grubszym kablu żółtym bedzie napiecie po przekreceniu stacyjki. Najlepiej jakbys miernikiem zmierzyl jakie napiecie pojawia sie. U mnie bylo rzedu 2-3V co okazalo sie, że zimny lut był w przekaźniku od pompy paliwa. Jak miales juz jakies problemy to lepiej rozbierz przekaźnik i popraw wszystkie luty, wczesniej ogladajac czy nie widać, że ktory odczepił sie od płytki. Czy pompa paliwa dziala wystarczy podlaczyc do żółtego kabla napiecie 12V i usłyszysz czy dziala. Powodzenia
P.S. zapomnialem wspomniec ze u mnie na poczatku tez zdjecie klemy pomagalo albo zatrzymanie sie i odczekanie(wtedy przekaźnik oziębiał sie i dziala sprawnie, po nagrzaniu znowu był problem z odpaleniem)