schemat kompa OBD0 blad 43 i 44

Posty: 12   •   Strona 1 z 1
crxmaniakowiec
Forumowicz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 2011-03-14, 21:33

schemat kompa OBD0 blad 43 i 44

przez crxmaniakowiec » 2012-03-17, 19:52

Witam

Czy ktos moze mi dac linka lub wskazowke,najlepiej schemat mianowicie mam podejrzenie o wadliwym dzialaniu sond.Autko mialo kiedys swapa z ed9 na ee8 wiec instalacji pewien nie jestem.Zanim wymienie sondy (blad 43 i 44) chcialbym pomierzyc napiecie wewnatrz autka tzn zaraz przed kompem.Za sondami juz pomierzylem bezposrednio od wtyczek.W manualach jakie odnalazlem schematy tylko dla kompa obd1 ja mam obd 0(tak mi sie wydaje patrzac po zdjeciach kompow z aukcji USA-inne wtyczki ,moje OBD 0).

pozdrawiam

Avatar użytkownika
M!R@S
Forumowicz
 
Posty: 7693
Dołączył(a): 2006-03-18, 15:43
Lokalizacja: Polkowice

przez M!R@S » 2012-03-18, 01:08

Bledu 44 albo 43 nie ma na kodach na stronie głównej i niepamiętam który u mnie wyskakiwał, bo właśnie ten co go tu nie ma i okazało się, że były problemy z wtyczkami od wtrysków, zrobiłem i od tamtej pory już się nie pojawił
Obrazek

crxmaniakowiec
Forumowicz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 2011-03-14, 21:33

przez crxmaniakowiec » 2012-03-19, 19:14

43 i 44 to z manuala ogolnie cos z system zasilania paliwem,czyli jak najbardziej wtryski tez moga byc.napisz kolego cos wiecej o tych wtyczkach moze tez sprobuje tam cos grzebnac?

dziekuje za odp

Avatar użytkownika
ppiotrek
Forumowicz
 
Posty: 547
Dołączył(a): 2009-07-10, 20:40
Lokalizacja: Łódź
Samochód: M Power

przez ppiotrek » 2012-03-19, 19:37

Na stronie nie ma błędu 44 ale oba odpowiadają za Fuel Supply System. Podstawowa sprawa to sprawdzić obie sondy, a także przewody w wiązce.

images_2ndgen/manual_II_pliki/vtec/07_05_01_03_fuel_pgmfi_troubleshooting_fuel.pdf

Kolego powiedz coś więcej o tym twoim podejrzeniu, że źle działają sondy. Problem był od 'zawsze' czy pojawił się?
Mój były CRX http://honda-crx.info/viewtopic.php?f=17&t=54008&p=500719

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9531
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

przez atom1 » 2012-03-19, 19:49

http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

crxmaniakowiec
Forumowicz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 2011-03-14, 21:33

przez crxmaniakowiec » 2012-03-19, 21:41

po pierwsze co jakis czas wywala checka i komp wymryguje 43 i 44.po zgaszeniu autka i ponownym zapaleniu czeka nie ma pojawia sie znow ale po jakims czasie,autko od jalowego jak nadusisz to sie przydlawi i dopiero sie wkreca.dzis spostrzeglem ze sondy sa zamienione odwrotnie na kolektorze wiec zamienilem kable ale tylko bylo gorzej wiec ktos juz prawdopodobnie zalozyl ze odwrotne podloczenie jest oki gdyz byl kiedys swap z ed9 na ee8.wiec musze najpierw dojsc ktory kabel jaka sonda.oprocz tego ze podejrzewam przynajmniej jedna sonde walnieta to jeszcze sprawdze wtyczki na wtryskach.jeszcze jakies idee Panowie?



pozdrawiam

Avatar użytkownika
ppiotrek
Forumowicz
 
Posty: 547
Dołączył(a): 2009-07-10, 20:40
Lokalizacja: Łódź
Samochód: M Power

przez ppiotrek » 2012-03-19, 21:53

Jeśli sondy są zamienione miejscami to faktycznie jest taki objaw jak piszesz - silnik się dusi i auto zamula, sprawdź to dokładnie. Skasuj błędy z ECU i dopiero patrz co się dzieje.

Podałem już wyżej link, podam jeszcze raz. Masz opisane tam na które piny wchodzą sondy i jakie wartości napięć powinny się pojawiać.
images_2ndgen/manual_II_pliki/vtec/07_05_01_03_fuel_pgmfi_troubleshooting_fuel.pdf
Sprawdź to. Będziesz wiedział, która sonda jest na śmietnik i czy wiązka jest ok.
Mój były CRX http://honda-crx.info/viewtopic.php?f=17&t=54008&p=500719

crxmaniakowiec
Forumowicz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 2011-03-14, 21:33

przez crxmaniakowiec » 2012-03-20, 08:30

dzieki kolego ppiotrek lecz ten schemacik z manuala tez juz wczesniej mialem a tyczy sie on kompa obd1 a nie obd0 takiego jakiego ja mam.liczba pinow sie nie zgadza dopiero kolega Pablo oraz Atom1 wyslali mi wlasciwy schemat ale dziekuje rowniez Ci i innym za wskazowki.

pozdrawiam

Avatar użytkownika
ppiotrek
Forumowicz
 
Posty: 547
Dołączył(a): 2009-07-10, 20:40
Lokalizacja: Łódź
Samochód: M Power

przez ppiotrek » 2012-03-20, 12:31

Kolego to jest do OBD0, manual dla Hondy CRX VTEC EE. ;) Poza tym zasada jest ta sama.
Mój były CRX http://honda-crx.info/viewtopic.php?f=17&t=54008&p=500719

Avatar użytkownika
mateuszx47
Forumowicz
 
Posty: 356
Dołączył(a): 2009-12-20, 00:59
Lokalizacja: Elblag
Samochód: Lancer CS9 4G63

przez mateuszx47 » 2012-03-20, 16:59

Ja miałem bład 44 i 43
W moim przypadku sondy były podłaczone na odwrót, tez po swapie na b16a1
Było ---- Ed9 1990r.-->D16Z5-->B16A1
Było ---- Ep2 2004r.-->D16V1
Jest ---- CS9 Mitsubishi Lancer 2006r. 4G63

crxmaniakowiec
Forumowicz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 2011-03-14, 21:33

przez crxmaniakowiec » 2012-03-20, 19:48

u mnie napewno sondy sa w niewlasciwym miejscu tzn sonda a na miejscu sondy b i odwrotnie.a jakie kolego miales tego objawy?czy czek palil non stop czy tylko czasami i co sie dzialo z autkiem obroty,wkrecanie sie itp.bede wdzieczny za odp.

pozdr

Avatar użytkownika
mateuszx47
Forumowicz
 
Posty: 356
Dołączył(a): 2009-12-20, 00:59
Lokalizacja: Elblag
Samochód: Lancer CS9 4G63

przez mateuszx47 » 2012-03-20, 21:25

Check zapalał sie co jakis czas i błedy , po zgaszeniu na chwile znikał.
Obroty były w normie tylko strasznie go dławiło i muliło.
Było ---- Ed9 1990r.-->D16Z5-->B16A1
Było ---- Ep2 2004r.-->D16V1
Jest ---- CS9 Mitsubishi Lancer 2006r. 4G63

Posty: 12   •   Strona 1 z 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości

Teraz jest 2024-04-27, 17:32