Aby wyregulować obroty ROZGRZEJ SILNIK. Następnie otwórz maskę i śrubokrętem kręć złotą śrubką w przepustnicy, aż usłyszysz że obroty rosną. Wówczas wyłącz silnik. Wyjmij wtyczkę z silniczka krokowego. Lokację śrubki oraz silniczka krokowego (EACV) masz tutaj:
images_2ndgen/manual_II_pliki/5-10.pdf
Po odpięciu wtyczki silniczek nie będzie podtrzymywał obrotów wiec będą zależne od regulacji. Nie wnikaj w świecący się check engine bo bedzie świecił z racji tego, że silniczek krokowy nie jest podłączony.
Jeśli nie będzie chciał odpalić albo odpali i zgaśnie będzie to oznaczało, że śrubka jest za słabo wykręcona. Jeśli będzie maksymalnie wykręcona i dalej nie będzie chciał odpalic lub bedzie gasł to przeczyść przepustnice i silniczek krokowy (możliwe, że brud zapchał kanaliki i nie można ustawić obrotów).
Jeśli odpali to spójrz na obrotomierz i kręć śrubką aż obroty będą ok 800obr/min.
Po ustawieniu obrotów zgaś silnik, podłącz krokowy i odpal silnik. Wszystko powinno być ok.
Jeśli komputer po podłączeniu krokowego dalej będzie pokazywał błąd należy zresetować komputer w celu wyczyszczenia błędów z komputera. U mnie błędu nie było, ale słyszałem że u niektórych zostawał.
Ale! Ustawienie obrotów i wyczyszczenie przepustnicy i krokowego nie gwarantuje, że pływanie obrotów zniknie...
Przed ustawieniem wolnych obrotów najlepiej jest wyczyścić silniczek krokowy oraz przepustnicę.
Jeśli po ustawieniu oraz wyczyszczeniu przepustnicy i krokowego pływanie nie ustanie to jest możliwość, że styki na module zapłonowym są zardzewiałe lub poluzowane.
U mnie falowanie nie ustało nawet po sprawdzeniu styków.