luzy zaworowe
Najcześciej zadawane pytania.
SPRAWDZ NAJPIERW TUTAJ CZY NIE MA ODPOWIEDZI NA TWOJ TEMAT !

Posty: 8   •   Strona 1 z 1
Avatar użytkownika
Rychu
Forumowicz
 
Posty: 140
Dołączył(a): 2005-08-06, 23:36
Lokalizacja: Warszawa/Frysztak

luzy zaworowe

przez Rychu » 2008-04-17, 22:31

chodzi jak diesel. teraz moja prosba. moglby ktos opisac krok po kroku jak to sie robi. tak zebym mogl sobie pod blokiem to sam zrobic. co jak po kolei odkrecac i dokrecac. nie robilem tego wczesniej a nie chce nic spiepszyc.

SZama89
Forumowicz
 
Posty: 1344
Dołączył(a): 2005-09-11, 11:10
Lokalizacja: DW

przez SZama89 » 2008-04-17, 22:35

Ostatnio edytowano 2008-04-17, 22:53 przez SZama89, łącznie edytowano 4 razy

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9531
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

przez atom1 » 2008-04-17, 22:38

ojeja, jak sam nie sprobujesz to nigdy nie bedziesz wiedzial, do odwaznych swiat nalezy:
na poczatek zestaw kluczy:
pokretlo grzechotka
przedluzka
klucz 10 nasadowy oczkowy lub inny
szczelinomierz z wartosciami od 0.10 do 0.25
klucz nasadowy 12 najlepiej dlugi i do tego przyspwana raczka
srubokret plaski z mocna koncowka w dobrym stanie
benzyna ekstrakcyjna plus szmatka
silikon

co i jak masz robic z silnikiem to masz w innym temacie zimny cieply itp ja przejde do sedna

otwierasz maske zdejmujesz przewody zaplonowe, odkrecasz kluczem 10 wszystkie nakretki z pokrywy zaworow oraz zdejmujesz te podkladki metalowo-plastikowe,mase co idzie do okulara, powoli odchylasz pokrywe i wyciagasz poza auto

wyjmujesz z pokrywy wszystkie uszczelki duza plus oringi myjesz je benzyna (najlepiej zrobis sobie pudeleczko z banki piatki po plynie do spryskiwaczy czy czym tam i nalac beny i miec pedzelek wrzucic tam srubki i te podkladki i oringi i se je tam tarzac w benie )odtluszczasz to samo robisz z pokrywa na rantach tam gdzie sa (ja proponuje umyc cala i przy okazji odmalowac jak lakier odpadl) zostawiasz wszystko az wyschnie

teraz sedno na obu walkach widac srubeczki z nakretka na klucz 12 oraz gwint z nacieciem srubokreta, (masz zdjecie szama wkleil) walek ustawiasz tak zeby byl jak nawyzej czyli scieciem do gory (podpychasz samochodem na biegu i walki sie kreca) tylko te cycem do gory ustawiasz, wtykasz szczelinomierz (rozpatrujemy dolot czyli na 0.15) 0.20 patrzysz wchodzi czyli zaduzo nakladasz klucz 12 odkrecasz nakretke i srubokret wsadzasz w otwor klucza i wkrecasz gwint kontrujesz i patrzysz znowu 0.20 wchodzi?? nie, 0.15 wchodzi? tak.. z oporem czy luzno ;)? odpowiedz srednio, potem sprawdz 0.10 i zobacz czy wchodzi luzno jak tak to zostaw a jak 0.10 ma opor to odkrecasz troche srubke i takie to bawienie sie kazdym z osobna ustawione to gitara!

myjesz szmatka z benzyna glowice tam gdzie przylega uszczelka (doklanie w okolicach tych wygarbien!!) oraz oringi pod swiece, dajesz deczko silikonu na tych garbach po bokach silnika, skladasz uszczelki do dekla i ciach przyklejasz do glowicy, nakladasz czapeczki a potem dokrecasz srubkami opor sam sie znajdzie, zakladasz kable i czekasz chwil kilka nich silikon zlapie, potem juz cieszysz sie ze ci sie udalo..a dalej cos klepie :rotfl2:
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

Avatar użytkownika
Rychu
Forumowicz
 
Posty: 140
Dołączył(a): 2005-08-06, 23:36
Lokalizacja: Warszawa/Frysztak

przez Rychu » 2008-04-17, 22:51

ojeja normalnie jestem w szoku za tak szybka odpowiedz :zaskoczony:

gratyfikacja sie nalezy :ok: wolalbym piwo postawic ale nie mam jak ;)

Avatar użytkownika
rafisz
Forumowicz
 
Posty: 2289
Dołączył(a): 2005-11-26, 14:47
Lokalizacja: WPR
Samochód: accord 8 gen CW2

przez rafisz » 2008-04-17, 22:52

atom1 napisał(a):a dalej cos klepie

otoz to, w wielu egzemplarzach nie da sie calkowicie wyeliminowac tego klepania pomimo wlasciwego luzu zaworow (szczegolnie jak ktos wymontowywal walki razem z popychaczami i pozniej poskladal "jak leci"), winna temu jest sama budowa popychaczy zaworow...

SZama89
Forumowicz
 
Posty: 1344
Dołączył(a): 2005-09-11, 11:10
Lokalizacja: DW

przez SZama89 » 2008-04-17, 22:54

teraz pieknie ladnie widac ;) proponuje podwiesic regulacje zaworow bo czesto sie powtarza temat

Avatar użytkownika
piotrwicha
Forumowicz
 
Posty: 1184
Dołączył(a): 2005-12-24, 11:10
Lokalizacja: PULAWY

przez piotrwicha » 2008-08-13, 20:06

mam takie pytanie czy jak ustawie wałki tak jak na foto czyli od siebie to mam tak ustawić wszystkie zawory?
bo patrząc na inne fora to trzeba kęcić kołem i ustawiać kułka rozrządu inaczej do każdego cylindra 8)

Avatar użytkownika
Dratinni
Forumowicz
 
Posty: 598
Dołączył(a): 2006-08-23, 11:59
Lokalizacja: Czarnków WLKP

przez Dratinni » 2009-01-09, 13:47

no dokładnie kręcisz kołem .4 razy obrót 90 stopni na kółeczkach rozrządu wtedy kolejno kładą się zawory najpierw ustawiasz 1z2 ssące i wydechowe okręcasz kołem tak ab na kółeczkach obrót wynosił 90 stopni ustawiasz 5i 6 ssące i wydechowe znowu o 90 i ustawiasz 3i 4 znowu o 90 i ustawiasz 7i 8 na kółkach masz strzałkę żeby ustawić 1i 2 to strzałka musi być do góry
Jest jedna rzecz, dla której warto jeździć Honda CRX . http://video.google.com/videoplay?docid ... 410774747#
Witam [you] maniaku H

Posty: 8   •   Strona 1 z 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Teraz jest 2024-04-27, 13:11