Potrzebne rzeczy:
- zestawy regeneracyjne IC
przód D4273
tył D4152
- farba do zacisków, najlepiej dwu składnikowa z utwardzaczem
- szczotki druciane i trochę narzędzi
- benzyna ekstrakcyjna
1 ściągamy zaciski
2 wykręcamy:
- tłoczki, mając nadzieje ze nie są skorodowane pod guma
- prowadnice jarzma i ich osłony UWAGA delikatnie z osłonami w tylnych zaciskach, ponieważ producent zestawów naprawczych nie przewidział tego ze mogą być zniszczone, natomiast w zestawach przednich, już sobie o tym przypomniał.
- odpowietrznik
- ściągamy gumę i wyciągamy uszczelkę
3 szczotka w rękę i czyścimy, można użyć szczotki na wiertarce lub szlifierce kontowej. Ta cześć pracy zajmuje najwięcej czasu. Jeżeli używamy zaprezentowanego prze zemnie zestawu do malowania zacisków, to podczas czyszczenia używamy według instrukcji preparatu w spreju do czyszczenia zacisków.
4 odtłuszczamy wszystkie elementy benzynom ekstrakcyjna.
5 malujemy kierując się wskazówkami umieszczonymi na pojemniku farby. Elementy zawieszamy na haczykach do wyschnięcia.
6 montujemy uszczelkę wewnątrz zacisku
7 montujemy osłonę tłoczka. Do pomocy warto przygotować sobie plastikowa zatyczkę od jakiegoś spreju (np dezodorant, lakier do włosów, farba). Musi ona buc nieco większej średnicy niż sam tłoczek. Odcinamy denko od zatyczki ze spreja i naciągamy na nią gumowa osłonę, delikatnie żeby jej nie uszkodzić. Teraz drugi koniec osłony (o większej średnicy) wkładamy na swoje miejsce w zacisku, upewniając się ze jest on idealnie dopasowany. Przez plastikowy pierścień zrobiony z zatyczki od spreja wsuwamy/wkręcamy tłoczek. Delikatnie zsuwamy plastikowy pierścień i dopasowujemy osłonę do tłoczka.
8 na jarzmo nakładamy osłony i wsuwamy prowadnice jarzma, używając smaru miedziowego.
9 skręcamy wszystko do kupy