Witam,
rozważam rozkręcenie mojego ED9 turbo na graty bo od kilku lat tylko stoi w garażu Czy będą chętni na następujące fanty? Jeżeli będą chętni na jakąś większą ilość rzeczy to będę ciął i rozkręcał
Z body praktycznie nic się nie nadaje - zgnity i poobijany, dlatego brakuje serca żeby skończyć projekt...
SILNIK (remont w 2014 roku, od tamtej pory zrobione może 5k km), ostatnio odpalany w 2019 po wymianie płynów i filtrów
D16Z6:
Pierścienie teikoku
Panewki ACL racing
Rolki KOYO
Wzmacniany pasek GATES
Filtr oleju OEM (wymiana 03.2019)
Olej VALVOLINE 10w60 (wymiana 03.2019)
Wtryski 240cc
Pompa wody AISIN
Chlodnica VTi (nowy korek 1.1bar 03.2019)
Flush czynnika chlodzacego 10.2018 (nowy plyn 03.2019)
Nowy filtr paliwa (03.2019)
2500zł
Układ dolotowy:
IC Iveco
Nowy wentylator slim (03.2019)
Orurowanie nierdzewne 57mm/60mm
Stożek 150mm SIMOTA nowy 03.2019
Przepustnica 60mm
Rozwiercony kolektor ssący
Silikony D1Spec i TurboWorks
2500zł
Turbo:
Kolektor d15z6
TD04hl-13t z fabrycznym WG i DV
DP 3'' -> 2,25'' na flanszy
500zł
Wydech:
Wydech po całości ze stali nierdzewnej 2.25
2x wydech przelotowy mtech oem look 2.25 na flanszach
Poliuretanowe wieszaki
DP owiniety taśma czarną
2000zł
Układ napędowy:
Hybrydowa skrzynia biegów FD 4.4 z krótkimi przełożeniami 1-4 (3.25, 1.89, 1.34, 1.03) i długą piątką 0.77 (potrafił zgrzytnąć wsteczny z tego co pamiętam)
Nowe uszczelniacze i łożyska, sprawdzone synchronizatory 02.2015
Olej skrzyni MTF wymieniony 02.2015
700zł
Nowe sprzęgło EXEDY 02.2015 +100zł
Lekkie koło zamachowe od otoczaka +100zł