Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Vincent » 2011-10-24, 22:03
przez dj-napster » 2011-10-24, 22:19
przez Ecik » 2011-10-24, 22:22
przez Coligen » 2011-10-24, 22:38
przez Gość » 2011-10-24, 22:42
przez mack1111 » 2011-10-24, 22:43
przez filip » 2011-10-24, 22:55
przez Gość » 2011-10-24, 23:24
przez DIAMENCIK » 2011-10-24, 23:45
przez Vincent » 2011-10-24, 23:51
dj-napster napisał(a):posiadam moją machinę
przez M!R@S » 2011-10-25, 00:18
przez Panda » 2011-10-25, 00:34
przez DIAMENCIK » 2011-10-25, 16:08
przez beata22staw » 2011-10-25, 20:16
przez Bonczek » 2011-10-25, 20:29
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości