Nocna jazda
Forum dla maniaków Hondy z Wrocka i okolic

Posty: 75   •   Strona 4 z 5   •   1, 2, 3, 4, 5
robraf
Forumowicz
 
Posty: 1042
Dołączył(a): 2012-07-21, 00:29
Lokalizacja: Bolesławiec

przez robraf » 2013-01-16, 19:13

jakis spocik? :) dzisiaj mam wolne :P moze ktos jeszcze ma wolne ;) ?

Avatar użytkownika
Vincent
Forumowicz
 
Posty: 3263
Dołączył(a): 2011-05-05, 00:45
Lokalizacja: CRX Club WROCŁAW
Samochód: CRX Del Sol

przez Vincent » 2013-01-17, 00:15

Klub dzisiaj mial rypley ,czyli browar i kasa :rotfl:

pangałuszka
Forumowicz
 
Posty: 356
Dołączył(a): 2012-04-18, 21:16
Lokalizacja: CRX Club Wrocław

przez pangałuszka » 2013-01-17, 13:52

No bo nie lepiej napić się bronka i coś zarobić? :D Jakbym miał but na tył, to też bym pojechał, ale, że nie mam, to lepiej się napić :rotfl:

Avatar użytkownika
Dymek
Forumowicz
 
Posty: 1333
Dołączył(a): 2009-06-16, 20:58
Lokalizacja: Wrocław/Ostrowiec Św

przez Dymek » 2013-01-17, 13:59

ja mam na przód i latam za beemkami i jakoś nadążam :D ale evo i sti jakoś nie chcą dać się dogonić po śniegu :D
Obrazek

pangałuszka
Forumowicz
 
Posty: 356
Dołączył(a): 2012-04-18, 21:16
Lokalizacja: CRX Club Wrocław

przez pangałuszka » 2013-01-17, 14:11

Dymek, ale to nie jest to samo :) Latasz dużo autem, jeździsz na Rajdowalnię, na pewno jeździłeś samochodem z kopytem na tył i pewnie nie muszę Ci tłumaczyć, że jest wtedy o wiele więcej zabawy, poślizgi wykonuje się też na innej zasadzie, np. clutch shoot, a na śniegu wystarczy po prostu dodać gazu. Jak się opanuje tylni napęd to jest to moim zdaniem nawet bezpieczniejsze niż poślizgi autem z napędem na przód, bo ma się większą kontrolę na tym co się dzieje. Pomijając już 4x4, w który pewnie sti i evo były wyposażone :D

Avatar użytkownika
Dymek
Forumowicz
 
Posty: 1333
Dołączył(a): 2009-06-16, 20:58
Lokalizacja: Wrocław/Ostrowiec Św

przez Dymek » 2013-01-17, 15:10

Pangałuszka Nigdy nie siedziałem nawet za kierownicą RWD a bardzo bym chciał dla tego chcę pogonić ED i kupić e30 3,5 :D

robraf
Forumowicz
 
Posty: 1042
Dołączył(a): 2012-07-21, 00:29
Lokalizacja: Bolesławiec

przez robraf » 2013-01-17, 17:42

lapiej jakiegos fajnego japonca ;) np 200sx s13

Avatar użytkownika
Dymek
Forumowicz
 
Posty: 1333
Dołączył(a): 2009-06-16, 20:58
Lokalizacja: Wrocław/Ostrowiec Św

przez Dymek » 2013-01-18, 14:33

robraf napisał(a):lapiej jakiegos fajnego japonca ;) np 200sx s13



Tak i koszty 2x większe :) do upalania i psucia e30 perfekt. jak się wyszkolę i poduczę odpowiednio skilla to wtedy coś droższego pomyślę :)

Avatar użytkownika
Gladiator
Forumowicz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 2012-12-11, 00:21
Lokalizacja: CRX Club Wrocław

przez Gladiator » 2013-01-18, 23:39

No, chłopaki, ślizganie się na przednim napędzie to porażka.
Owszem, można potrenować reakcję samochodu, ale z zabawy z tego nie ma.
Co innego, tak jak zwrócił już uwagę Pangałuszka, to zabawa zaczyna się od tylnego napędu,
ale potrzebne jest stado koni.
Sprzedałem swojego dupowoza i myślę teraz nad jakąś hondziną.
Mam nadzieję, że jak wyciągniecie auta na wiosnę, to ja polecę razem z wami na nocną jazdę.

http://www.youtube.com/wa...e01AUAAAAAAABAA
To mi się podoba. :ok:
I mam projekt na następny film
Jestem optymistą. Bycie kimkolwiek innym, zapewne nic nie daje.

AYss
Forumowicz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 2012-05-31, 17:28

przez AYss » 2013-01-20, 14:29

W temacie tylnionapędowców japońskich, celowałem kiedyś w G35... niestety przeszło mi jak zobaczyłem wnętrze. Niemniej, może komuś przypadnie do gustu. Autko prezentuje się ładnie, a i stadko koni słuszne ;)

... bo Hanią, to smutno tak. Przedni napęd nie do tego służy.
AYss

pangałuszka
Forumowicz
 
Posty: 356
Dołączył(a): 2012-04-18, 21:16
Lokalizacja: CRX Club Wrocław

przez pangałuszka » 2013-01-20, 21:20

Gladiator, wcale nie potrzeba stada koni, żeby pobawić się, np. na mokrym a tym bardziej na śniegu. Już nawet BMW E36 1.8 115hp wystarczy, żeby mieć ubaw :)

Avatar użytkownika
Gladiator
Forumowicz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 2012-12-11, 00:21
Lokalizacja: CRX Club Wrocław

przez Gladiator » 2013-01-20, 22:42

pangałuszka napisał(a):Już nawet BMW E36 1.8 115hp wystarcz

No 115 to trochę mało, bo jak stopnieje śnieg, to na asfalcie, już w ogóle nie będziesz miał radochy :rotfl:
Jestem optymistą. Bycie kimkolwiek innym, zapewne nic nie daje.

pangałuszka
Forumowicz
 
Posty: 356
Dołączył(a): 2012-04-18, 21:16
Lokalizacja: CRX Club Wrocław

przez pangałuszka » 2013-01-21, 03:25

Na suchym się zgodzę, tylko nie wiem czy udało Ci się doczytać, ale pisałem o mokrej nawierzchni i takiej, co ją śnieg pokrywa :ok:

[ Dodano: 2013-01-21, 02:35 ]
robraf, 200SX i S13 (chociaż myślę, że bardziej chodziło Ci o S14), to samochody, z których pruje się wszystko ze środka, wrzuca klatkę i lata na tor. To nie są auta do jazdy na co dzień (w Polsce). No chyba, że masz kilka zer na karcie kredytowej, żeby zrobić z niego cudo, to można się pobawić, ale w nie Polsce, bo to zbyt rzadkie samochody u nas i jeśli cokolwiek się stanie, to będziesz musiał grzebać za granicą, a będzie to baaardzo drogie. Nissany Silvia jeżdżące po Polsce można policzyć na palcach jednej ręki, z czego większość to driftowozy na tor, podobnie z 200SX, ale ich troszkę więcej się znajdzie. Podsumowując - stare, baaaardzo unikatowe, czyli granicząca z brakiem dostępność do części mechanicznych, już nie mówiąc częściach karoserii, czy wnętrza.

Avatar użytkownika
Dymek
Forumowicz
 
Posty: 1333
Dołączył(a): 2009-06-16, 20:58
Lokalizacja: Wrocław/Ostrowiec Św

przez Dymek » 2013-01-21, 12:04

pangałuszka napisał(a):Na suchym się zgodzę, tylko nie wiem czy udało Ci się doczytać, ale pisałem o mokrej nawierzchni i takiej, co ją śnieg pokrywa :ok:

[ Dodano: 2013-01-21, 02:35 ]
robraf, 200SX i S13 (chociaż myślę, że bardziej chodziło Ci o S14), to samochody, z których pruje się wszystko ze środka, wrzuca klatkę i lata na tor. To nie są auta do jazdy na co dzień (w Polsce). No chyba, że masz kilka zer na karcie kredytowej, żeby zrobić z niego cudo, to można się pobawić, ale w nie Polsce, bo to zbyt rzadkie samochody u nas i jeśli cokolwiek się stanie, to będziesz musiał grzebać za granicą, a będzie to baaardzo drogie. Nissany Silvia jeżdżące po Polsce można policzyć na palcach jednej ręki, z czego większość to driftowozy na tor, podobnie z 200SX, ale ich troszkę więcej się znajdzie. Podsumowując - stare, baaaardzo unikatowe, czyli granicząca z brakiem dostępność do części mechanicznych, już nie mówiąc częściach karoserii, czy wnętrza.



z całym szacunkiem ale gówno prawda :D


do 180, 200 i 240 gratów u nas od zajeb... :) a tym bardziej do s13 i s14 i s14a :) do s15 też no problem raczej ale to już trochę drożej. nawet do silvia s12 znajdziesz :D a znam pełno ludzi którzy s13 i s14a używają na co dzień jako dupowozy. Powiem nawet, że kolega R33 wozi dzieci do szkoły :D Co do liczenia na palcach jednej ręki to trzeba mieć bardzo poważną mutację ilości paluchów żeby to policzyć :)

[ Dodano: 2013-01-21, 11:11 ]
Gladiator napisał(a):No, chłopaki, ślizganie się na przednim napędzie to porażka.
Owszem, można potrenować reakcję samochodu, ale z zabawy z tego nie ma.


na parkingu pod tesco nie ma ale jak lecisz bokiem koło 100km/h to nawet ośką jest frajda :)

robraf
Forumowicz
 
Posty: 1042
Dołączył(a): 2012-07-21, 00:29
Lokalizacja: Bolesławiec

przez robraf » 2013-01-21, 12:34

BArtek ,chodzilo mi o s13 ten z otwieranymi lampami.. duzo tanszy.. fakt ze czesta awaria turbosprezarki go nawiedza ale troche uwagi poswiecic mu mozna.. sam widzialem nieraz takjie na autostradzie i tu na zakrzowie gosc ma bioalego s13 i biala supre ta nowsza

  Poprzednia strona   Następna strona
Posty: 75   •   Strona 4 z 5   •   1, 2, 3, 4, 5

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Teraz jest 2024-04-27, 17:02