Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Vincent » 2012-12-08, 01:47
przez DIAMENCIK » 2012-12-08, 22:57
przez pangałuszka » 2012-12-09, 18:10
przez kiler » 2012-12-09, 22:39
przez Vincent » 2012-12-10, 01:28
przez DIAMENCIK » 2012-12-14, 18:52
przez Vincent » 2012-12-14, 19:24
przez Gladiator » 2012-12-16, 00:16
przez Vincent » 2012-12-16, 01:57
Gladiator napisał(a):,schlałem się
przez Gladiator » 2012-12-16, 23:39
przez Dymek » 2012-12-17, 11:31
Gladiator napisał(a):To następnym razem robimy węża.Będzie czarna mamba albo co najmniej Anna Konda
przez Gladiator » 2012-12-17, 12:39
przez trzewik » 2012-12-17, 22:40
przez Vincent » 2012-12-18, 01:35
trzewik napisał(a): jeśli tendencja się utrzyma
przez Gladiator » 2012-12-19, 00:00
Vincent napisał(a):czasem spot i jazda na lód
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości