MODEL: EE4 Civic Shuttle 1.6i - 4WD 1989r. Edition Sound przedlift + LPG
SILNIK: D16Z2 + LPG (oryginalnie D16A6) po generalnym remoncie (panewki, pierścienie, uszczelniacze, itp nowe kable zapłonowe, kopółka, palec, sprzęgło docisk)
UKŁAD KIEROWNICZY: Wspomaganie
UKLAD DOLOTOWY: Seryjny, w planach wkładka K&N
UKLAD WYDECHOWY: Seryjny - Seryjny końcowy tłumik, mały środkowy i brak katalizatora ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: 4 x elektryczne szyby, elektryczny szyberdach, el. reg. lusterka, centralny zamek (wszystko oryginalne) doszedł alarm, OEM podświetlana zapalniczka i popielniczka, centralny zamek przerobiony na USDMowy, spryskiwacze reflektorów niedługo montaż japońskich liczników i podgrzewanych siedzeń
UKLAD NAPĘDOWY: Skrzynia manualna, 5 biegów + dodatkowy SL Plany zalać MTFem
ZAWIESZENIE: Seryjne, tylne amortyzatory Monroe, wymienione jedynie końcówki drążków
UKLAD HAMULCOWY: Seryjny po remoncie, przednie zaciski po piaskowaniu, malowaniu, nowe tłoczki gumki, tylne bębny po wymianie szczęk i cylinderków)
BODY-KIT: Dokładka przedniego zderzaka, oryginalne nakładki na progi, czarne zderzaki, relingi, OEM owiewka szyberdachu i szyby kierowcy, poliftowe kierunkowskazy w zderzaku, 4 chlapacze (tylne z polifta)
ŚRODEK: Seria wymienione prawie wszystko z auta po przebiegu 120 tyś km dodatkowo, kierownica z i-VT i znaczkiem z shuttla, OEM dywaniki gumowe i welurowe, chromowane klamki USDM, dźwignia hamulca ręcznego z 6 gen czarna z srebrnym przyciskiem, fotele przednie z CRX przedlifta po regeneracji, schowek oryginalnie flokowany,
CAR-AUDIO: Radiomagnetofon OEM Honda firmy Pioneer głośniki Pioneer i zmieniarka na 6CD Alpine
POZOSTAŁE: Spryskiwacze mgłowe z Citroena, niekompletna klimatyzacja, Alufelgi oem ASIN, te z fotek na sprzedaż;) na zime stalkówki 13' z oem dekielkami
Autko staram się cały czas doprowadzać do coraz lepszego stanu, miałem kupić CRXa ale jakoś wyszło ze kupiłem to... posiadam go od stycznia 2009r. Niedawno dokupiłem CRXa niedługo go opisze;) Napęd jest świetny, nie jeden się ździwił co to auto potrafi w zimie (mn. wyciągałem volvo z rowu na zaśnieżonej polnej drodze) Jest brzydki, duży, wolny ale za to praktyczny tani w utrzymaniu i niezawodny, bardzo pakowny, praktyczni i dobrze wyposażony systematycznie doposażam go w nowe oem graty.
Auto po zakupie:
To co lubie najbardziej czyli OEM graty :]
Osłona pod silnik:
Owiewki:
znam auto i właściciela auto fajne pełne gratów no i to EE mam swój udział w spryskach na lampy w tym woizdle trzymam kciuki za doprowadzanie do super stanu
...B16A1 zamknięte w EE8... FOG LIGHTS+GATHERS 1.8 DIN+WIND DEFLECTORS+MAP LIGHT+ARMREST+MUD FLAPS+REMUS+PERSONAL BOX+MIRROR'S COVERS+HEADLIGHT WASHER+BUMPER POLE
faktycznie zewnętrzną urodą nie zachwyca nadrabia za to świetnym stanem i wyposażeniem i ma coś czego CRXy nie maja, odpycha się z 4 łap
podgrzewane fotele z czego będziesz dopasowywać??
Najpiękniejszy widok dla oka.......... piękna kobieta w CRXie...... a jaka kobieta w CRXie nie jest piękna:D
Blacharkę przydałoby się jeszcze zrobić bo lakier z bliska nie zachwyca ale poza tym to nie narzekam. bar_oo Twój spryskiwacz leży jeszcze na półce, na aucie dalej mam tylko jeden nie ma czasu założyć
Podgrzewane fotele mam z civica 4g ED6 wersji skandynawskiej (tak samo jak całe spryskiwacze lamp) komplet mat, przekaźników, włączników itp Trzeba założyć przed zimą bo bajer przydatny
Więc pochwalę się ostatnimi nabytkami, zobaczyłem na C4G link do allegro z midwingiem, od razu kupiłem i pojechałem odebrać osobiście do sąsiedniego miasta, co się okazało? Jest on nowy....
Gość miał graty z jakiegoś niemieckiego likwidowanego magazynu. Wszystko znajdowało się na malutkim złomiku, gdzie polonezy tonęły w błocie, 2 żulików rozwalało łomem silnik z favoritki, gruby szef z fajką siedział w biurze zrobionym ze starej pakamery, a pełno nowych części w kartonach z hondy leżało w magazynie zrobionym z bitego golfa 2 bez tylnej klapy :zdziwko:
Dla wszystkich niedowiarków twierdzących ze midwingi "made in austra" to podróby
Na miejscu znalazłem i drugą ciekawą rzecz, halogeny. Co prawda z accorda ale tak niewiele różnią się od oryginalnych civicowych że od razu je wziąłem
Oczywiście to nie wszystko, bo to pełen komplet fogów, z wszystkimi wiązkami, wtyczkami, włącznikiem, nawet z japońskimi trytytkami i naklejką na puszke bezpieczników!
czekamy na cieplejsze dni na zainstalowanie, do tego od czyzyka przyszła jedna naklejka zrobiona na wzór oryginału
chociaz to nie crx jednak to honda.a honda to honda
tak sobie patrze i widze potencjalnego dawce napedu do mojego ed9
oczywiscie w razie potrzeby wyjme z innego rzecz jasna,bo tego nawet by bylo szkoda.no i gratuluje ogolnie.fajnie czasem popatrzec na cos "innego"