Dawno tu nic nie pisałem, CRX'a nie ma a że jest taki temat to wrzuce a co tam. Może kogoś to ciekawi co po CRX'ie nastało:
MODEL: 96, EJ, 3d
SILNIK:
-H22A5 - swap EMPIRE
UKLAD DOLOTOWY:
- Stożek
- TD05 z EVO VIII MR edition
- westgate Tial 38mm + Screeamer pipe
- DP, orurowanie + kol. wydechowy by EMPIRE
- IC z FMIC.PL
- ssący z ATR,
UKLAD WYDECHOWY:
-2.5"
ELEKTRONIKA:
-P30 + CROME
ZAWIESZENIE:
-kpl wahaczy zwrotnic itp z Integra TypeR, wypiaskowane,pomalowane biały proszek
-Gwint Buddy Club N+
-tylne wachacze OBX
UKLAD HAMULCOWY:
-Przód Accord R tarcza 300mm dwu tłoczkowy zacisk/tył VTI ++
BODY-KIT:
-maska czarny laminat
-lotka EK9 - czarny laminat,
-fog lights,
-lift,
ŚRODEK:
- 2x Recaro z EVO,
- nakładka na zegary EK9,
- moszna EK9,
- zestaw zegarów greddy / AG SM PEAK
- Kierownica Personal
KOŁA:
- Chinol 16" o + Semi slick Maxxsport 205/50/16
CAR-AUDIO:
- Radio (plany)
- Głosniki DLS C6A (jest)
- SUB HERTZ ES 250 - zamkniety (jest)
- Wzmaczniacz: HIFONICS TX 440 (jest)
MOC: 0,48 Bara 291KM 316NM
[
Uploaded with ImageShack.us
ZDJECIA:
Zstało jeszcze wspomaganie, i pare dupereli.