Prelude IV USDM (będzie kiedyś EE8!) edit: i jest EE8 :)
Jeśli jestesmy włascicielami innych samochodów spod znaku Hondy to tutaj. I tutaj dajemy tez opisy pojazdów innych marek oraz jednosladów, itp

Posty: 115   •   Strona 4 z 8   •   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Avatar użytkownika
dj-napster
Forumowicz
 
Posty: 1301
Dołączył(a): 2011-04-05, 01:44
Lokalizacja: Piła - okolice

przez dj-napster » 2013-08-07, 16:39

Marek94 napisał(a):Pełen szacunek za chęć bawienia się w takie drobnostki.Mi by się nie chciało :razz: jak tak patrze po tym twoim bolidzie to znowu mnie na pralkę nachodzi :)


pewnie miałeś 2.0 golasa węc mi by tez się nie chciało tego ulepszać :razz: prela preli nie równa a zdrowe H22 to podstawa żeby w ogóle jakoś przyjemnie to jechało.


P.S.


niedługo też wpadnie na pokład mega rarytas, oryginalny 20 letni DRL z Prelude 4gen czyli światła do jazdy dziennej OEM. Moduł montowany był tylko na rynek kanadyjski (obowiązek jazdy na światłach) i tylko w niektórych egzemplarzach (większość kanadyjek tego nie ma).
Nie jest to zabawka tylko praktyczna rzecz do codziennego użytku. Światła do jazdy dziennej są legalne również w okresie zimowym.

Działanie polega na tym że po włączeniu zapłonu automatycznie zapalają się światła długie i świecą w połowie mocy co daje oszczędzanie energii, żarówek itp i co najważniejsze - nie trzeba pamiętać o włączaniu świateł.


Moduł posiada kontrolkę DRL na desce która znajduje się na samym końcu, odpowiada ona za kontrolę sprawności żarówek, jeśli któraś się przepali lub coś nie łączy to zapali się kontrolka.
Przy włączonym DRL lekko świeci kontrolka długich świateł.
Jeśli nie chcemy żeby na zapłonie świecił DRL bo mamy np słaby akumulator to włączamy zapłon na zaciągniętym ręcznym.

Udało się uruchomić w warunkach domowych i niedługo przenoszę całość do auta ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

fota poglądowa
Obrazek

Avatar użytkownika
sebas
Moderator
 
Posty: 7842
Dołączył(a): 2009-01-11, 23:53
Lokalizacja: Kielce

przez sebas » 2013-08-07, 16:49

uwielbiam takie gadzety :ok: to samo w wersji home made bede robil w ed9 ;)

a jak w czasie jazdy np na swiatlach zaciagniesz reczny to swiatla nie zgasna?

Avatar użytkownika
Ecik
Forumowicz
 
Posty: 1145
Dołączył(a): 2007-05-04, 13:28
Lokalizacja: Lędziny

przez Ecik » 2013-08-07, 17:48

dj-napster, kolego chyba warto zmienić nazwę tematu bo tak dopieszczonego auta chyba nie bd wypadać sprzedać i kupić ee8 :) Chyba, że obok postawisz ee8:) to tak!

Myślisz o jakimś konkretnym kole i glebie?

Avatar użytkownika
dj-napster
Forumowicz
 
Posty: 1301
Dołączył(a): 2011-04-05, 01:44
Lokalizacja: Piła - okolice

przez dj-napster » 2013-08-07, 23:02

sebas napisał(a):
a jak w czasie jazdy np na swiatlach zaciagniesz reczny to swiatla nie zgasna?


nic takiego nie ma miejsca, DRL zapala się po opuszczeniu ręcznego a później już cały świeci jak zaciągasz hamulec ponownie




Ecik napisał(a):dj-napster, kolego chyba warto zmienić nazwę tematu bo tak dopieszczonego auta chyba nie bd wypadać sprzedać i kupić ee8 :) Chyba, że obok postawisz ee8:) to tak!

Myślisz o jakimś konkretnym kole i glebie?


Prelude zostawiam na kilka lat bo dobrze się tym jeździ i w środku jest o wiele fajniej niż w CRX. Wsadziłem też w to auto sporą sumę.
Jedno jest pewne - EE8 i tak będzie prędzej czy później bo CRX II to jest marzenie z lat młodzieńczych :ok:


Co do Prelude to będzie gleba, będą koła ale na następny sezon bo najpierw będzie kompletna odnowa lakieru, zawieszenia i innych spraw, wszystkiego nie da się zrobić na raz.






Tej zabawki jeszcze nie pokazywałem, maplight OEM z 4 gen, jest całkiem spory czego na zdjęciu nie widać:
Obrazek

czeka tez dokładeczka na przód
Obrazek

fota poglądowa na pralni znajomego (taką chciałem bo ani za duża ani za mała)
Obrazek

Avatar użytkownika
bms
Forumowicz
 
Posty: 499
Dołączył(a): 2007-12-07, 22:49
Lokalizacja: Krk
Samochód: EE8

przez bms » 2013-08-08, 13:24

Skąd Ty te gadgety bierzesz? A może to tajemnica? ;)
http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?t=54213 bms - EE8 .

Avatar użytkownika
Marek94
Forumowicz
 
Posty: 447
Dołączył(a): 2013-04-10, 21:35
Samochód: EE8,1g,ap1,cd7

przez Marek94 » 2013-08-13, 22:50

Niestety nie miałem pralki bo kupiłem jumpera :D.Ale jak bym brał to oczywiście ze h22 i taki był zamysł,ale nawet jakbym miał to bym w innym kierunku poszedł tuning raczej w mechanikę niż w bajery.Ale jestem szczęśliwym posiadaczem ee8.

Avatar użytkownika
dj-napster
Forumowicz
 
Posty: 1301
Dołączył(a): 2011-04-05, 01:44
Lokalizacja: Piła - okolice

przez dj-napster » 2014-06-19, 02:04

Prelude jest mega dopieszczona gadżetami, zrobiona blacharka i nowy lakier, mega duzo roboty wsadzone i gotówki jeszcze więcej
Jak by ktoś miał ładne EE8 i chciał sie przesiąść na odrestaurowaną prelude 4 to pewnie bym się zamienił :D




mały UP! :ok: (na zdjęciach nie ma wszystkiego co robiłem)


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Avatar użytkownika
sebas
Moderator
 
Posty: 7842
Dołączył(a): 2009-01-11, 23:53
Lokalizacja: Kielce

przez sebas » 2014-06-19, 03:07

fap fap fap... lubię to! :)

Avatar użytkownika
Wenega
Forumowicz
 
Posty: 954
Dołączył(a): 2012-05-22, 10:15
Lokalizacja: Oleśnica

przez Wenega » 2014-06-19, 08:11

no grande szacun and fill rispect :D :ok: :ok: :ok:
ED9 by Wenega
http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=17&t=62748

Avatar użytkownika
Maniek93
Forumowicz
 
Posty: 1076
Dołączył(a): 2013-03-29, 16:39
Lokalizacja: Kraków

przez Maniek93 » 2014-06-19, 10:04

urywa dupe :)

Avatar użytkownika
Ptasior
Forumowicz
 
Posty: 1827
Dołączył(a): 2007-09-19, 17:46
Lokalizacja: WGM
Samochód: Subaru

przez Ptasior » 2014-06-19, 11:29

daj mi znać jak będziesz sprzedawał 8)
1. Najpierw zrób karoserie,
2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce,
3. Teraz dopiero możesz modzić silnik.
EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF
http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE

Avatar użytkownika
przem
Forumowicz
 
Posty: 815
Dołączył(a): 2007-11-08, 20:52
Lokalizacja: Bydgoszcz

przez przem » 2014-06-19, 11:43

staniki lataja :D
eat | sleep | ..........crx

Mój feedback

forum/viewtopic.php?t=63674
REPERATURKI PROGOW--- BLOTNIKOW---- I WLEWÓW PALIWA do CRX-A IIgen u mnie :)

Avatar użytkownika
Małek
Forumowicz
 
Posty: 996
Dołączył(a): 2005-10-31, 23:50
Lokalizacja: Siedlce

przez Małek » 2014-06-19, 12:06

Panie ale dobra robota :poklony: super teraz tylko lepsze kolo i bedzie ekstra :)
Małek - Siedlce
moje ED9

Avatar użytkownika
Mibars
Forumowicz
 
Posty: 1780
Dołączył(a): 2006-09-05, 21:41
Lokalizacja: Nadarzyn
Samochód: AP1 + GGA

przez Mibars » 2014-06-19, 12:37

Jak ty to wszystko tam upchnąłeś?!? :D Fajnie wygląda taki postęp prac

Corner sensor to jakieś czujniczki parkowania?

Avatar użytkownika
dj-napster
Forumowicz
 
Posty: 1301
Dołączył(a): 2011-04-05, 01:44
Lokalizacja: Piła - okolice

przez dj-napster » 2014-06-19, 13:47

Mibars napisał(a):Jak ty to wszystko tam upchnąłeś?!? :D Fajnie wygląda taki postęp prac

Corner sensor to jakieś czujniczki parkowania?


upychać tam nie ma co bo na większość zabawek przewidziane sa fabryczne miejsca,
corner sensor to właśnie czujniki parkowania które honda dawała opcjonalnie w Japonii 20 lat temu w różnych modelach, ja znalazłem bardzo daleko przycisk od Accord JDM z lat '90 i zrobiłem oryginalny panel pod radiem (OEM Honda) dlatego że juz nie miałem miejsca na guziki. Czujniki bede montował w następnym sezonie tak jak spryski lamp.

Aktualnie brakuje tylko:
- TCS (kontrola trakcji na zime, jest uszykowane oryginalne miejsce pod przycisk a koszt gratów to 500-600 zł)
- Air Refiner (oczyszczacz powietrza, koszt tego ok 600 zł)

Przyjdzie gwint i koło to auto będzie sie prezentowało pięknie ;) ale to koszta są 5-6k. Najpierw postanowiłem porządnie odnowić całość i na prawde wszystko robie starannie, prawie rok czasu nie jeździłem :rotfl:


W przyszłości rozważam zamianę na EE8 jakby ktoś chciał sie przesiąść na coś wygodniejszego i bezpieczniejszego z full wyposażeniem nie odstającym od aut dużo nowszych. Pod maską DOHC VTEC 190KM katalogowo, spalanie w trasie 8/100



P.S.

bagażnik automatyczny 8)
http://www.youtube.com/watch?v=4f9HaKfd8Wg






Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Nie ma lipy bo tylne podwozie poddawane jest właśnie renowacji, wszystkie części zawieszenia nowe (stare jeszcze mogły jeździć ale miały 21 lat i już straciły swoje właściwości)

podwozie oczyszczam z rdzy, jest to zabawa bardzo gruba! bez kanału dostęp jest wszędzie bardzo dobry ale porządne czyszczenie zajmuje kilka dni


Prelude lewituje :)
Obrazek

nad zbiornikiem paliwa jak nowe, ruda opanowała podłużnice ale to tylko małe ogniska, rdza powierzchniowa i nie ma mowy o większych wżerach

Obrazek

tylne zaciski były mega rude, tłoczki ledwo ruszyłem, ktoś bez sensu wsadził nowe klocki hamulcowe a reszta nie działała, tarcze też próbowali wymieniać ale skończyło się na nie odkręconych śrubkach trzymających tarcze
Obrazek

elementy zawieszenia jadą do piaskowania
Obrazek

próby oczyszczania zbiornika za pomocą druciaków, papieru ściernego i odrdzewiacza nie przyniosły żądanego efektu więc też będzie wypiaskowana cała góra
Obrazek



i trochę zabawek mechanicznych:

sworznie góra i dół
Obrazek

sworznie wahaczy poprzecznych
Obrazek

łączniki stabilizatora
Obrazek

piasty z łożyskami (stare były sprawne ale lepiej dać nowe przy takim remoncie)

Obrazek

do tego czeka poliuretan,
do szczęścia brakuje gwintu ale i na to przyjdzie czas ;)


tył ogarnięty z rudej i pomalowane podkładem epoksydowym
Obrazek

zawieszenie wypiaskowane
Obrazek

malowanie elementów podkładem
Obrazek

Obrazek



Nadkola (tam gdzie były wstawiane blachy) zostały po całości wysmarowane masą uszczelniającą, tak samo zgrzewy fabryczne na podwoziu tam gdzie wcześniej była rdza. Nie mylić masy uszczelniającej ze środkiem do konserwacji podwozia :wink:

Całość została posmarowana środkiem do konserwacji podwozia

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio edytowano 2014-06-29, 23:53 przez dj-napster, łącznie edytowano 2 razy

  Poprzednia strona   Następna strona
Posty: 115   •   Strona 4 z 8   •   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości