Prelude IV USDM (będzie kiedyś EE8!) edit: i jest EE8 :)
Jeśli jestesmy włascicielami innych samochodów spod znaku Hondy to tutaj. I tutaj dajemy tez opisy pojazdów innych marek oraz jednosladów, itp

Posty: 115   •   Strona 5 z 8   •   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Avatar użytkownika
Ketiw
Forumowicz
 
Posty: 1163
Dołączył(a): 2009-03-14, 19:32
Lokalizacja: Katowice

przez Ketiw » 2014-06-19, 14:15

Piękne smaczki, poziom wykonania prac jak i dbałosci o detale wyrywa z butów :szok: Teraz tylko troszke obnizyc i wrzucic jakies fajne JDMowe koło :ok:
http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=17&t=32447 - Moje Byłe EH6

Avatar użytkownika
ww.wojtas
Forumowicz
 
Posty: 320
Dołączył(a): 2013-01-22, 21:50
Lokalizacja: Skaryszew

przez ww.wojtas » 2014-06-19, 22:12

Zawsze taką chciałem :ok: a mam ee8 :rotfl2:

Avatar użytkownika
Wojtuuus
Forumowicz
 
Posty: 102
Dołączył(a): 2010-06-05, 13:14
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: EE9

przez Wojtuuus » 2014-07-16, 23:01

Jestem pod ogromnym wrażeniem, lubię takie smaczki, ale wisienką na torcie w tym wnętrzu wg mnie było by zamontowanie jakiegoś radia z epoki a nie plastikowej zabaweczki ze skaczącymi delfinkami w kolorach tęczy :)

Avatar użytkownika
dj-napster
Forumowicz
 
Posty: 1301
Dołączył(a): 2011-04-05, 01:44
Lokalizacja: Piła - okolice

przez dj-napster » 2014-07-19, 16:11

Wojtuuus napisał(a):Jestem pod ogromnym wrażeniem, lubię takie smaczki, ale wisienką na torcie w tym wnętrzu wg mnie było by zamontowanie jakiegoś radia z epoki a nie plastikowej zabaweczki ze skaczącymi delfinkami w kolorach tęczy :)


aktualnie brak radia bo sprzedałem by zmienić je na inne ;)
był plan wrzucenia oemu ale niestety:

- oem jest 2 din a ja mam pod radiem dodatkowe guziki do bajerów
- oem to w porównaniu do dzisiejszych radyjek zabytek, sam korektor zajmował tyle co radio, mam słuchać kaset? nie bede sie cofał o krok do tyłu tylko dla wyglądu
- brak możliwości odtwarzania mp3, ja porzebuje radia z usb bo praca z płytami cd jest niewygodna

Można by wrzucic jakiegoś gathersa z CD ale to tez pewnie nie bedzie chciało czytac płyt a na dziurach bedzie zacinało

Kupuję nowe radio SONY, dlatego że nie jest to auto zabytkowe którym się nie jeździ, SONY jako jedyna marka oferuje wyjście osobne na antenę. Aktualnie mam elektryczną antene JDM która powinna się wysuwać tylko w trybie TUNER co oferują tylko radia SONY.

Stare radia jak i nowe to plastikowe zabaweczki, w nowych jak kupisz normalne to nie ma żadnych delfinków tylko czas utworu leci ;)

Avatar użytkownika
dj-napster
Forumowicz
 
Posty: 1301
Dołączył(a): 2011-04-05, 01:44
Lokalizacja: Piła - okolice

Re: Prelude IV USDM (i tak będzie kiedyś EE8!)

przez dj-napster » 2015-01-06, 22:48

podczas letniego urlopu takie coś goniłem prawie na granice, z bardzo daleka rozpoznałem tego szatana :D

Obrazek


a tak poza tym auto ma sie bardzo dobrze, przez całe lato kręciłem kilometry i zaliczyłem wypad w góry stołowe, jeździłem trochę po Czechach i mijałem jakieś stare skody a hond brak :)

kilka fot z życie preli:

Łeba 2014
Obrazek

Wilcze Laski 2014
Obrazek

u mnie na rejonie
Obrazek

spot Honda Team Piła na lotnisku a później ognisko u mnie na stawku
Obrazek

Obrazek




__________________________________________________________________________________

a z modów zamontowałem trochę gratów które od dawna czekały czyli:

Antena JDM z HALF + radyjko SONY CD/USB/AUX z dodatkowym kanałem na wysuwanie anteny tylko w trybie TUNER (tak jak miały oem radyjka)
Obrazek

bumper pole JDM, wbrew pozorom to bardzo przydatna zabawka! nie raz używałem i pomaga, a jaki lans!
Obrazek

Obrazek


halogeny JDM, na żywo pięknie to wygląda, żółte światło robi robote!
Obrazek

Obrazek

DRL OEM z kanadyjki (rarytas), jest to bardzo fajna i przydatna funkcja, myślę że jest zaraz za CC i digitalami
Działa po włączeniu zapłonu, jesli chcemy żeby na zpłonie DRL nie działał to musi być zaciągnięty ręczny, po spuszczeniu recznego DRL zaczyna działać przez cały czas aż do wyłączenia zapłonu (nie gaśnie przy ponownym zaciąganiu hamulca).
Nawet uszkodzenie modułu nie spowoduje braku świateł.

zalety:
- nie trzeba pamiętać o światłach
- niskie zużycie energii
- wszystkie żaróweczki od podświetlania przycisków, od panelu CC we wnętrzu nie palą się i nie nagrzewają bezcelowo w dzień
- OEM lans i wygoda :D

Obrazek

moduł w fabrycznie przewidzianym miejscu
Obrazek

kontrolka od tego systemu znajduje się na samym końcu, już fabrycznie miałem wyprowadzone przewody do tej kontrolki
Obrazek

kontrolka zapala się gdy żarówka się spali albo coś nie łączy
Obrazek

Podczas działania DRL jarzy się kontrolka długich
Obrazek

a gdy mrugniemy długimi to świeci normalnie
Obrazek


Obrazek

Obrazek

_________________________________________________________________

z rzeczy eksploatacyjnych wpadły:

śruba zbieżności tylnego koła
Obrazek

nowa plecionka i wreszcie auto cichutko sobie jedzie
Obrazek

nowe świece bo stare już były troche zmęczone
Obrazek

nowe paski
Obrazek

tutaj widać zużycie :mrgreen:
Obrazek

nowa chłodnica
Obrazek

stara spłaszczona uszczelka vteca została zmieniona i wreszcie jest tam sucho
Obrazek

olej w skrzyni wymieniony na MTF, zalewanie nowego przez odpowietrznik zajęło mi ok 1.5 minuty (na forum wyczytałem że to trwa dłuuugo, nie zgadzam się :P)
Obrazek

nawet wycieraczki nowe dostała 8)
Obrazek

_______________________________________________

wreszcie dorwałem felgi 5 ramienne które spełniły wszystkie wymagane parametry czyli:
4x114.3
17"
ET: 40
szer: 7"
5 ramion tak jak chciałem
4 dziury na szpilki a nie 12

nie jest to stajnia JDM ale i tak jest dobrze, felga ma mieć klasyczny wygląd bo samochód ma 20 lat a nie 5 ;)
Obrazek

wewnątrz było pomalowane czymś ala guma, takie zabezpieczenia dają w serwisach na zime, zdarłem to i teraz jest malina :) stn oceniam 9/10
ale i tak przemaluje na następny sezon

17/7, ET40
Obrazek

cztery nowe japońskie opony Falken ZE 914, wymiar 205/45, indeks "W" do 270km/h
Ludzie normalnie na zime zaczynają przechodzić na zimowe a ja dokładnie odwrotnie :D
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

porównanie przed i po
Obrazek

Obrazek

_____________________________________________________________________________

i kolejne zmiany....

plasticzek oem do pręta maski żeby wreszcie pręt nie wypadał
Obrazek

Obrazek



swap kontrolki świateł awaryjnych (Ameryka nie miała) i mega rarytasowej kontrolki świateł mijania!
Obrazek

tej zielonej szukałem 1.5 roku , jeszcze cztery miejsca zostały, w tym trzy na TCS :wink:
Obrazek

Obrazek




paczuszka z okolic Bangkoku (Tajlandia) :wink:
Obrazek

a w niej
Obrazek

miałem już guzik half ale tamten nie miał tego 8) jestem świrem wiem :D
Obrazek




kolejna paczka przybyła zza oceanu,
Obrazek

niestety Polska to wiocha i nie można tutaj kupić tak popularnych części do naszych Preludek, a w Ameryce jest wszystko i tanio :mrgreen:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

wlazła bez problemu i teraz przy odpalaniu brak drgań, na jałowym brak drgań, przy ruszaniu na małych obrotach brak drgań,przy zmianie biegu nie szarpie
Obrazek

_____________________________________________________________________________________

Długa piątka na pokładzie, (koszt zabawy ok 1.000zł) skrzynia przejrzana i jest w stanie idealnym, żadnych widocznych uszkodzeń i oznak zuzycia na synchronizatorach i przesuwkach, sprzęgło jest tez w stanie bardzo dobrym, prawie jak nowe.

trzeba było kupić skrzynię z accorda żeby z niej wyszarpać piątkę

następnie udałem się w okolice Poznania do http://pmperformance.pl, czyli legalnej jednoosobowej firmy która ogarnia takiego moda na miejscu w ciągu jednego dnia i można patrzeć na ręce, profi robota

Obrazek

po lewej długa piątka, po prawej krótka seryjna
Obrazek

nowe przełożenie na pokładzie, skrzynia przejrzana i wszystko idealne, synchronizatory i przesuwki w bardzo dobrym stanie
Obrazek

przy okazji zajrzane do sprzęgła, ktoś przede mną wymienił cały komplet na nowe OEM EXEDY z większa tarczą, takie nowe sprzęgło kosztuje ponad 1.000zł,
Obrazek

było tak:
Obrazek
jest tak
Obrazek


było tak:
Obrazek
jest tak:
Obrazek

Teraz można sobie po autostradzie śmigać z większymi prędkościami spalając mniej niż gdyby się jechało z ta samą prędkością na krótkiej piątce
Więc temat skrzymi jest w pełni ogarnięty, sam byłem ciekaw w jakim jest stanie i okazało sie że jest pieknie :ok: , jesli ktos by chciał mieć szpere to do każdej preludowej skrzyni można ją wsadzić ale koszt szpery nowej fabrycznie to 2.000zł (używka skrzynia z LSD=2.500pln)




Wpadła tez mega zabawka na pokład, niektórzy szukają tego latami bo towar bardzo ciezki w zakupie
Air Refiner JDM czyli mega rarytas OEM, jego zadaniem jest oczyszczanie/jonizowanie nieprzyjemnych zapachów dostających się do kabiny, fabryczne miejsce pod niego jest na tylnej półce, posiada tryb automatyczny z bardzo czułym czujnikiem

sa trzy rodzaje sterowania do tego, ja od zawsze chciałem z pilotem montowanym na daszku przeciwsłonecznym, bardzo trudno jest trafić z takim pilotem, to na prawde rarytas! pilocik montuje sie na daszku przez co sterowanie jest bardzo wygodne i wygląda to super

zabawka kosztowała 750 zł, na szczęście byłem pierwszy jak pojawiło się ogłoszenie i pojechałem osobiście odebrać :ok:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio edytowano 2018-09-17, 00:02 przez dj-napster, łącznie edytowano 2 razy

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9531
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

Re: Prelude IV USDM (i tak będzie kiedyś EE8!)

przez atom1 » 2015-01-06, 23:53

fajne mody szczegolnie ze swiatlami i kminami kontrolkami :-) lubie takie rzeczy ale nie mam na nie czasu <zly> zeby u siebie ogarnac
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

Avatar użytkownika
wrobellos
Moderator
 
Posty: 3342
Dołączył(a): 2008-03-04, 00:45
Lokalizacja: Łódź
Samochód: crx

Re: Prelude IV USDM (i tak będzie kiedyś EE8!)

przez wrobellos » 2015-01-06, 23:55

podziwiam cie chlopie za to zaciecie :)

Avatar użytkownika
dj-napster
Forumowicz
 
Posty: 1301
Dołączył(a): 2011-04-05, 01:44
Lokalizacja: Piła - okolice

Re: Prelude IV USDM (i tak będzie kiedyś EE8!)

przez dj-napster » 2015-01-07, 00:11

oj tam lepiej dajcie mi jakieś EE8 to ja dam Prelude przy której juz na prawdę mało zostało do zrobienia :D

że tak powiem ciągnie wilka do lasu :)

Kuźmin
Forumowicz
 
Posty: 2
Dołączył(a): 2014-01-02, 21:52

Re: Prelude IV USDM (i tak będzie kiedyś EE8!)

przez Kuźmin » 2015-02-03, 18:22

Kozacka Preluda,wczoraj pierwszy raz czytalem Twoj temat i widzialem ze chcesz zamienic na ee8 a dzis na tablicy znalazlem to : http://olx.pl/oferta/honda-crx-ee8-zami ... d7f35860e0 .Crx tez mi sie marzy ale takiej pralki bym chyba jednak nie zamienil,wolalbym mniej gratow do niej powrzucac a kupic rexa i miec dwa super auta,pozdro i powodzenia :)

Avatar użytkownika
Kodzak
Forumowicz
 
Posty: 520
Dołączył(a): 2011-10-01, 09:11
Lokalizacja: Radziejowice/Źyr

Re: Prelude IV USDM (i tak będzie kiedyś EE8!)

przez Kodzak » 2015-02-03, 18:40

Kuźmin napisał(a):Kozacka Preluda,wczoraj pierwszy raz czytalem Twoj temat i widzialem ze chcesz zamienic na ee8 a dzis na tablicy znalazlem to : http://olx.pl/oferta/honda-crx-ee8-zami ... d7f35860e0 .Crx tez mi sie marzy ale takiej pralki bym chyba jednak nie zamienil,wolalbym mniej gratow do niej powrzucac a kupic rexa i miec dwa super auta,pozdro i powodzenia :)



Sobo się nie zamieni, nie ma szans :)
Obrazek

Avatar użytkownika
dj-napster
Forumowicz
 
Posty: 1301
Dołączył(a): 2011-04-05, 01:44
Lokalizacja: Piła - okolice

Re: Prelude IV USDM (i tak będzie kiedyś EE8!)

przez dj-napster » 2015-02-03, 19:49

Kuźmin napisał(a): pralki bym chyba jednak nie zamienil,wolalbym mniej gratow do niej powrzucac a kupic rexa i miec dwa super auta,pozdro i powodzenia :)


Nie mam kasy na CRX, gdybym miał to musiał bym garaż budować dla niego a to znowu koszty.
W grę wchodzi jedynie zamiana, no i nie było by tak że od razu się zamieniam za pierwsze lepsze EE8, no chyba że czarne :D he he

co do tego EE8 z linka to na pewno nie pochodzi od prawdziwego pasjonata, pierdząca rynna z tyłu, dolot... pasy... kierownica... zegary... od razu kojarzy mi się z typowym egzemplarzem do upalania,
koła prześmiesznie po niemiecku aż się płakać chce jak takie coś widzę :/ na szczęście takie rzeczy można naprawić, oprócz deski która pewnie ma dziury zrobione żeby zegary się trzymały

edit: nie wiedziałem że rex z linka to ten co miras robił na handel, to nawet oem koloru nie ma, pamietam jak jeszcze był czarny jak pojechałem daleko od domu a dokładnie do Zielonej Góry go kupić, okazało się że stan jest bardzo kiepski, może bym go wtedy kupił ale nawet silnik nie chciał działać jak przyjechałem oglądać :D nie wiem tez czy dojechał bym do domu w całości ;)

Avatar użytkownika
dj-napster
Forumowicz
 
Posty: 1301
Dołączył(a): 2011-04-05, 01:44
Lokalizacja: Piła - okolice

Re: Prelude IV USDM (i tak będzie kiedyś EE8!)

przez dj-napster » 2015-04-07, 13:15

takie nowiutkie ładnie szkiełka zamontowałem bo stare były podniszczone i już zmęczone
Obrazek

Obrazek

nowe grzanie też jest, pomaga nie tylko w zimie ale jak deszczowa pogoda jest :D:mrgreen:
Obrazek


Regeneracja aparatu zapłonowego, jak wiadomo siada tam kopułka, palec, łożysko, uszczelniacz i oring, a czasami nawet moduł
u mnie luz był duży, przy odpalaniu na zimnym aparat hałasował, uszczelniacz już przepuszczał olej:
Obrazek

po rozłożeniu okazało się że nie tylko łożysko się zużyło i hałasuje ale hałas dobiegał z bieżni zewnętrznej która nie miała prawidłowego pasowania, osiem setek luzu w gnieździe i łożysko latało jak chciało:
Obrazek

to do dzieła, nie miałem pod ręką małego ściągacza do łożysk ale to nic
Obrazek

stare łożysko zostało rozcięte, ktos przedemna juz zmieniał łożysko ale i tak było już zużyte
Obrazek

nowe części:
Obrazek

po prawej stary spłaszczony oring, przez niego leciał mi olej po silniku a teraz jest suchutko, mała rzecz za 1 zł a cieszy :D
Obrazek

wyrobione gniazdo rozfrezowałem o 3mm
Obrazek

wyfrezowałem amelinowy pierścień
Obrazek

wbiłem go w gniazdo i wyfrezowałem odpowiedni otwór żeby łożysko siedziało ciasno
Obrazek

Obrazek

Obrazek

obudowa wypiaskowana i amelinium pomalowane :)
Obrazek

nowa kopułka i palec
Obrazek

Obrazek

Obrazek

aparat jak nowy! polecam dbać o to bo awaria może skończyć się źle ;)

____________________________________________________________________

przód in progress...



Obrazek

Obrazek


praska daje rade :) wreszcie nie trzeba nigdzie jeździć i zostawiać gratów w celu podstawowych operacji :)
Obrazek

wypiaskowane
Obrazek

w podkładzie epoksydowym
Obrazek

Obrazek

ciąg dalszy walki z odświeżeniem przodu, bez wyjmowania silnika nie da sie tego zrobic tak jak by się chciało no ale na ten sezon silnik zostaje w komorze za którą w tym sezonie się nie biorę

usunięte zostały naloty rdzy na przednim pasie i po bokach gdzie jest mocowanie aku i uchwyty do holowania, zabezpieczone podkładem epoksydowym

Obrazek

Obrazek

Obrazek


trąbki coś z nieciekawym stanie
Obrazek

no ale magia piasku z nad morza robi robote :D przy okazji wypiaskowałem sobie zamek który lekko ruda brała na dole
Obrazek

przy okazji odświeżyłem nową stara chłodniczke wspomagania bo moja raziła mocno w oczy
Obrazek

jak było wczesniej widać :D
Obrazek

łożyska już były stare, jedno nawet miało delikatny luz jak je dokładnie obejrzałem, obydwa KOYO chyba od nowości, chciałem takie same ale nigdzie nie było, kupiłem więc jedno jedyne z Blue Print i jedno z allegro firmy Starmann, obydwie firmy sprzedają produkty podpisując się na pudełkach a są to części innych firm,
w obydwu pudełkach było KOYO :D
Obrazek

Obrazek

praska malutka ale daje rade w zupełności, łożysko wchodziło pięknie bez większych oporów, trzeba tylko prosto z nim wjechać tak na 1/3 długości a nacisk wystarcza ok 3ton
Obrazek

Obrazek

i piasta podpierając bieznie wewnętrzną, szło ciężej ale tez bez problemu
Obrazek

nowy górny sworzeń
Obrazek

i dolny który jest strasznie upierdliwy bo trzeba ułożyć wieżę która nie raz się zawala :D , istnieje tez ryzyko że wybuchnie przy niewłaściwym ułożeniu jej i zbyt duzej sile nacisku :D , w dodatku po wciśnięciu sworznia trzeba założyć upierdliwą zawleczke która nie ma zadnych otworów na szczypce, jedyna metoda to dwa płaskie śrubokręty i opanowanie techniki
Obrazek


"nowa używana" pompa została zmieniona, w sumie nie wiem czy ta stara hałasowała ostatnio ale zmieniłem i jest dobrze, przy okazji została umyta i pomalowana farbą do silników
Obrazek

oryginalne rurki chłodzenia wspomy były skorodowane na odcinku zbiorniczek wyrównawczy->wąż przy chłodniczce, pewnie w 90% oryginalnych układów wygląda to mniej więcej podobnie, a pod tymi separatorami to już w ogóle ruda robi robote
Obrazek

zakupiłem na allegro rurke miedzianą o tym samym fi czyli wewnątrz 8mm, jedną do zbiorniczka wymieniłem w całości a druga obciąłem i połączyłem gumowym kawałkiem nowego węża. Nie było sensu wymieniać wszystkich rurek od wspomagania bo są zdrowe.
Takie rurki miedziane to super sprawa, można wymienić w aucie cały układ paliwowy i hamulcowy i był by spokój z rdzą,

zamontowane na oryginalnych separatorach, zalany nowy płyn OEM PSF, wcześniej był jakiś czerwony na pewno nieoryginalny, oryginał jest jasno żółty
Obrazek

Obrazek

poliuretan na swoim miejscu
Obrazek

zaciski przednie oddałem do piaskowania bo drobnym piaseczkiem u mnie w robocie nie chciała zejść rdza, do tego obowiązkowo nowe tłoczki i gumki
Obrazek

zmienione filtry
Obrazek

Obrazek

guma od maglownicy była uszkodzona, mam drugi magiel w zapasie to przełożyłem
Obrazek

w trakcie ogarniania przedniego zawiasu wyszła nowość, obydwie sprężyny pęknięte w tym samym miejscu - wada fabryczna, latałem na tym pewnie od dnia zakupu ale jakoś nic się nie działo :D
Obrazek

mimo że w planach jest gleba to natychmiast wymieniłem te sprężyny zakupując przy okazji ściągacze które pewnie nie raz się przydadzą
Obrazek

przegub zewnętrzny na prawej półosi klekotał już przy skręcaniu, po zdemontowaniu okazało sie że wewnętrzny tez ma lekki luz, jednak w szafie czekała na czarną godzinę kompletna półośka zakupiona kiedyś od thembola, oryginał bez najmniejszych luzów na obydwu przegubach. Problemem była mała dziura w gumie na zewnętrznym przegubie i musiałem sie nieźle ubabrać żeby to przełożyć ze starej półosi
Obrazek

zawias i odnowione hamulce na pokładzie :) wszystkie śrubki M6 wymienione na nowe, do pełni szczęścia brakuje nowych przewodów w stalowym oplocie, ale do Prelude chyba nie ma nic pasującego P&P
Obrazek

Obrazek

Zalałem też nowy olej i od razu lżej na duchu :)


Aktualnie całe zawieszenie jest odnowione, z grubszych tematów pozostało tylko wyciągnąć silnik i go ładnie wypucować i pomalować, tak żeby było jak nalezy :ok:

Avatar użytkownika
dj-napster
Forumowicz
 
Posty: 1301
Dołączył(a): 2011-04-05, 01:44
Lokalizacja: Piła - okolice

Re: Prelude IV USDM (i tak będzie kiedyś EE8!)

przez dj-napster » 2015-10-21, 19:19

Obrazek

nowiutki import prosto z Japonii, TEIN STREET FLEX, wysokiej klasy model z regulacją twardości i obniżeniem niezależnym od napięcia sprężyny
Obrazek

tył ocynk:
Obrazek

magiel wywalony (założony inny bez luzu)
Obrazek

nowa pompka sprzęgła
Obrazek

nowy wysprzęglik
Obrazek

nowe dywaniki
Obrazek

pokrowiec
Obrazek

nowe gumy oem łącznika staba z przodu (zamienniki padły szybko)
Obrazek

swap systemu audio BOSE, z Accorda 6 gen ES, wersja najbogatsza z radiem CD i sterowaniem z kierownicy,
dołożyłem drugi subwoofer bo seryjnie w ACC był jeden
Obrazek

Obrazek

do tego zmieniarka mp3, rozszerzająca hondowski zestaw z lat 90' o wejścia USB i AUX
Obrazek

Obrazek

i w trakcie jest pierwsze w PL sterowanie radiem z kierownicy na gratach oem:
Obrazek


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

przygotowania do długiej i upalnej podróży ;)
Obrazek

Obrazek



Przyszedł czas na czerpanie prawdziwej przyjemności z włożonej pracy i pieniędzy
CROATIA 2015 IN OLD HONDA ;)

Piła - Poznań - Wrocław - Katowice - Czechy - Słowenia - MAKARSKA - Dubrovnik - Sv Jure - Imotski - Rićice - Bekavci - Omiś - Makarska Riviera... - Słowenia - Czechy - Polska - Piła


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Avatar użytkownika
orzech007
Forumowicz
 
Posty: 640
Dołączył(a): 2011-05-06, 23:17
Lokalizacja: Warmia Mazury
Samochód: CRX EE8

Re: Prelude IV USDM (i tak będzie kiedyś EE8!)

przez orzech007 » 2015-10-21, 19:32

A widzialem nowe zabawki jakis czas temu na innym forum :D Gratuluje zapału do preludki ale mam nadzieje że kupisz EE8 i dopakujesz je grubymi fantami :) Prelude pod wzgledem wyposazenia wypada mega w porownaniu do CRX ;)
Jakie plany co do auta ? Da sie jeszcze cos tam wcisnac?
Części EE8/EE9

Avatar użytkownika
dj-napster
Forumowicz
 
Posty: 1301
Dołączył(a): 2011-04-05, 01:44
Lokalizacja: Piła - okolice

Re: Prelude IV USDM (i tak będzie kiedyś EE8!)

przez dj-napster » 2015-10-21, 20:13

orzech007 napisał(a): Prelude pod wzgledem wyposazenia wypada mega w porownaniu do CRX ;)
Jakie plany co do auta ? Da sie jeszcze cos tam wcisnac?


Jeszcze zostało:
- EDFC do Teina, czyli elektryczne sterowanie twardością z kabiny (2.200zł)
- obszycie przednich foteli, podłokietnika i kierownicy na nowo skórą (~2.000zł)
- wydech z kwasówki (za tydzień będzie) (2.000zł)
- lampy zespolone JDM (800-1000zł)
- zmiana felg na JDM ,klasyczne 5 ramienne (2.000-3.000zł)
- podłączenie kilku rzeczy
- ............
- ...............
- ...............
- ponowna odnowa lakieru i zrobienie blacharki metodą cynowania bez szpachli, piaskowanie wszystkich zakamarków, spasowanie wszystkiego idealnie, itp itd
Jak widać trzeba jeszcze dużo kasy żeby dokończyć plany.


Co do dalszych planów z Prelude to nie mam jeszcze pewności, bardzo kusi mnie TURBO, w tym silniku jak teraz zapodać +50-80KM to było by bajecznie do jazdy i zabawy. Póki co czekam aż silnik sie trochę zajedzie ale ciągle jest w super kondycji jak swoje lata. TURBO z remontem silnika to koszt ok 12.000pln :/ a wiadomo że wyjdzie więcej.

Ciągle jednak ciągnie mnie do CRX, w przyszłości planuje jedno auto do normalnej jazdy a jedno typowe do zabawy i dopieszczania.
Wpierw muszę wybudować garaż, potem zobaczymy co z Prelude, na pewno EE8 bedzie :) i na pewno pojadę nim w daleką podróż, do Bułgarii, Grecji albo do Hiszpanii :D
Do Chorwacji miałem jechać EE8 ale niestety koleś który zadeklarował że bierze Prelude jak się później okazało nie ma pieniędzy.

Jeśli już dorobię się EE8 to będę doprowadzał do ideału nawet przez 10 lat, wszystko przemyślane i żadnej popeliny. Pełna renowacja z cynowaniem naprawianych miejsc i wgniotek.
Silnik najlepiej B18 bo jest mocniejszy, ale z drugiej strony straciło by to na oryginalności, no i awaryjność większa bo przychodzi sprzęgło na pompce. W każdym razie 200KM musi być w tej budzie by jakoś jechało w dzisiejszych czasach, no i przede wszystkim było niezawodne.
Ostatnio edytowano 2016-03-08, 03:26 przez dj-napster, łącznie edytowano 1 raz

  Poprzednia strona   Następna strona
Posty: 115   •   Strona 5 z 8   •   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości