Tak, trafiły sie w PL na początku nie byłem przekonany, zawsze chciałem TE37 ale znalezienie ich 15x7 graniczy z cudem, ale teraz jestem mega zadowolony koło na żywo wypas i jest rare Co do wagi no to ciężko znaleźć 15" poniżej 5kg zwykle w gre wchodzą już kute felgi
Zelastwo trafiło wkońcu na wagę, wyszło 860 kg. jednak nie ma już na czym urywać, w gre wchodzą już tylko laminaty
Ostatnio edytowano 2019-01-30, 16:05 przez Hitman, łącznie edytowano 1 raz
Zelazko przeszlo remont blacharsko-lakierniczy, wpadly reperaturki progow i nadkoli, pomalowane w R81 a zderzaki w strukture, zeszlo tez troche wagi, wpadla maska laminat EE look, klapa laminat oraz szyby tylne z poliweglanu. Nareszcie nie wyglada jak typowy Grat Civic. Dodatkowo nowe opony na przod Toyo R1R a na tyl RACE GC Soft.
Ostatnio edytowano 2018-08-20, 22:18 przez Hitman, łącznie edytowano 2 razy
Jak już odkopane to wrzuce jakieś tam fotki z 2018 Co do modów to coś tam sie powoli dzieje, ale jeszcze za wcześnie na up'a. Z mniejszych rzeczy wpadły nowe opony do przodu Toyo R888R 205/50
up. przez ostatni czas borykałem sie z brakiem mocy w aucie, dodatkowo moje B18 zaczęło brać zdecydowanie za dużo oleju więc trzeba było coś z tym zrobić a przy okazji dołożyć troche mocy . Pierwsza opcja doprężone B18 piłowanie do 9000rpm ale koniec konców uznałem, że trzeba iść w pojemność, druga opcja Kswap tutaj było już blisko ale ostatecznie uznałem, że ten silnik nie za bardzo sie mieści pod maską 4g. kolejna opcja B18 Turbo ale również uznałem ze nie do końca turbo pasuje mi do charakteru tego auta i generalnie wole NA. Skończyło sie poskładaniem stock B20VTEC ale tutaj troche sie rozczarowałem, poza troche lepszym dołem, jechało własciwie jak moje B18 które wyżej kręciłęm więc na tej skrzyni dół b20 nie nadrabiał mi na tyle Tak więc zapadła decyzja poskładać to jak od początku powinno być poskładane także obecnie jest Zakute, doprężone B20 na wałkach stage3. Auto zostało wystrojone na ulicy przez Przema72 czeka mnie jeszcze drugie strojenie z ustawianiem wałków Dodatkowo usprawniłem układ dolotowy wpadł Ssący Skunk2 Ultra po portingu oraz CAI 3" zakończony Velocity Stack + filtr BLOX. Przyszedł też czas na wydech z racji, że mój komin sie wypalił i środkowy był w opłakanym stanie, było zdecydowanie za głośno i auto zwracało na siebie za wiele uwagi zamówiłem nowe tłumiki u Mar-tec środkowy oraz końcowy poprzeczny, po zmianie tłumików jestem w szoku nie spodziewałem sie, że Honda na 2.5" będzie tak cicho, wydech praktycznie nie słyszalny chodzi jak seryjka Więc jeśli ktoś chce w CRXie mieć cichy przelot to zdecydowanie polecam tłumiki Mar-Tec'a Koniec końców uzyskałem efekt jaki chciałem, auto idzie jak dzik, jest bardzo agresywne, dół w sam raz do spokojnej jazdy na miasto. VTEC wchodzi przy 5800 i jak wejdzie to czuć shiftlight jest ustawiony na 8700 a odcinka na 9100 ciągnie do końca jak złe i chciało by więcej, przede mną strojenie i pomiary zobaczymy ile pokaże z mniejszych rzeczy do zrobienia to odmy, sprzęgło nie daje rady i uślizguje, ale ten temat zostawie chyba na zime i dodatkowo może jakaś rewizja S80. Przydała by sie lepsza chłodnica wody, lepszy hampel i ogarnąć troche zawias co by trakcja lepsza była