Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez vrus » 2010-09-01, 07:58
przez sebas » 2010-09-01, 12:11
przez fatboy » 2010-09-01, 12:39
przez sebas » 2010-09-01, 13:35
przez MaciusCrx » 2010-09-01, 13:36
przez PifPafSratatata » 2010-09-03, 19:09
przez kirek55 » 2010-09-03, 20:13
przez Gawend » 2010-09-04, 10:02
przez xdeadly » 2010-09-04, 10:19
przez Prokop » 2010-09-04, 11:04
przez wONe » 2010-09-04, 11:29
przez mrowix3 » 2012-11-12, 23:38
przez M!R@S » 2012-11-12, 23:42
przez RemoCrx90 » 2012-12-02, 22:39
przez TomeiS » 2013-01-17, 19:11
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości