Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez crxmen » 2005-04-14, 10:59
przez G@JOR » 2005-04-14, 22:05
przez Dominik » 2005-04-14, 22:31
przez Kras » 2005-04-17, 11:45
przez fazer » 2005-04-17, 13:39
przez hoss » 2005-12-13, 00:32
przez koniu » 2005-12-13, 00:37
przez kamilos » 2005-12-13, 00:56
przez zyziu » 2005-12-13, 00:57
przez dominik216 » 2005-12-13, 00:59
przez eMPe » 2005-12-13, 02:03
przez rolek » 2005-12-13, 12:41
przez Loobo » 2005-12-13, 12:58
przez Tomek.S » 2006-03-01, 22:32
przez KORAS » 2006-03-01, 22:48
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości