Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez sszaki » 2007-12-10, 21:57
przez Diups » 2007-12-10, 22:16
Dratinni napisał(a):odezwał się ten co ma del sol i go nie stać na dokładki i siatex
przez THOMASSEK 85 » 2007-12-10, 22:18
przez bialy51rulez » 2007-12-10, 22:20
przez fliper_nx » 2007-12-10, 22:28
przez Hetman » 2007-12-10, 22:41
przez marcin_17 » 2007-12-10, 22:47
przez jarzyn » 2007-12-10, 22:55
przez llcoolj307 » 2007-12-10, 22:58
przez JuM3R » 2007-12-10, 22:59
przez sszaki » 2007-12-10, 23:02
przez juri » 2007-12-10, 23:08
przez wookiee » 2007-12-10, 23:10
przez krystianitr » 2007-12-10, 23:20
przez -Egon- » 2007-12-10, 23:22
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości