Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez bar_oo » 2008-11-23, 17:21
przez agape » 2008-11-23, 18:05
przez badam » 2008-11-23, 18:21
przez lukog » 2008-11-23, 19:37
przez Malycrx » 2008-11-23, 21:15
przez qba_21 » 2008-11-23, 21:15
przez wONe » 2008-11-23, 21:54
przez badam » 2008-11-23, 23:49
przez Malcolm Feth » 2008-11-24, 00:03
przez tommywie » 2008-11-24, 11:45
przez Diups » 2008-11-24, 17:18
czemu nie ma reszty fajnych zdjec? spokojnie kilka by sie jeszcze nadalo...
Dratinni napisał(a):odezwał się ten co ma del sol i go nie stać na dokładki i siatex
przez kruku85 » 2008-11-24, 17:26
przez dymek1988 » 2008-11-24, 18:53
Malcolm Feth napisał(a):jak bedziesz mial jakies, ktore nas powali, to pewnie tak
przez Parówa » 2008-11-24, 19:01
przez JuM3R » 2008-11-24, 19:02
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości