Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez redbul » 2008-12-12, 00:11
przez inny R6 » 2008-12-14, 10:36
przez DeLanSoL » 2008-12-14, 13:50
mastacrx napisał(a):ja wezmę 1 sztukę ale podejrzewam, że tak jak rok temu De Lansol zamówi kilka sztuk dla osób z wrocka
przez lukog » 2008-12-16, 19:26
przez Parówa » 2008-12-16, 19:49
przez Vein » 2008-12-16, 20:35
przez qata » 2008-12-18, 23:40
przez przema72 » 2008-12-19, 00:01
przez tigercrx » 2008-12-19, 00:02
przez krzysztof_47 » 2008-12-19, 08:31
przez res » 2008-12-20, 13:23
przez miaski » 2008-12-20, 16:24
przez eXtreman » 2008-12-21, 15:38
przez Marian » 2008-12-23, 19:36
przez wujekk » 2008-12-25, 11:04
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości