dojdzie do tego że tylko nazwa będzie inna ale wszystkie auta bedą miały tę samą płytę jak w VW i silniki
...B16A1 zamknięte w EE8... FOG LIGHTS+GATHERS 1.8 DIN+WIND DEFLECTORS+MAP LIGHT+ARMREST+MUD FLAPS+REMUS+PERSONAL BOX+MIRROR'S COVERS+HEADLIGHT WASHER+BUMPER POLE
tak sobie wydumalem ze ty pirul piszesz jak jakis marketingowiec zachwalajacy japonska motoryzacje, to ze cos ma milion katalizatorow dpfy, kody i inne badziewia to nie oznacza ze trzeba z tym jezdzic,
wszystko da sie zlamac i wyrzucic sa od tego specjalni ludzie i specjalne przejsciowki (typu sprzegla z dwu na jednomas) ktorzy sie tego pozbywaja i silnik zaczyna zyc
Atom - samochod kupuje sie by jezdzil albo by go przerabiac (zabawka), a nie po to by sie zastanawiac co w nim na dziendobry wymienic zeby byl "normalny"
atom1 napisał(a):tak sobie wydumalem ze ty pirul piszesz jak jakis marketingowiec zachwalajacy japonska motoryzacje
Bo trochę z różnymi współczesnymi autami mam do czynienia i według mnie to jest obecnie najmniejsze zło.
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD CB600F HORNET '10 SOLD cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project
U mnie będzie zaraz 140 tysięcy i jeszcze nie wiem jak kontrolka od DPFa wygląda, a zanim się zapcha ma się świecić od czasu do czasu bo będzie się sam próbował czyścić. Przypuszczam, że w tym aucie już tej kontrolki nie zobaczę po po letnim sezonie raczej ufoka sprzedaję
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD CB600F HORNET '10 SOLD cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project
bo ty jako jeden z nielicznych masz mozliwosc kupic auto swieze i sprzedac w ostaniej ze tak napisze chwili - kazdy kto kupuje auta maja 140 przebiegu i 200 skasowane a wtedy juz dawno po dpfie
Ta... i większość ludzi opiera później swoją wiedzę i buduje swoją opinię na takich właśnie samochodach, które cholera wie co za sobą mają, ale każdy wierzy, że jego auto ma 50 tysięcy bo tyle jest na liczniku i to kupa złomu bo już się psuje. Prawda jest taka, że żaden niemiec nie sprzeda auta dopóki nie zacznie być zawodne, a turek na placu albo handlarz polaczek już się postara żeby się nikt nie zorientował o przeszłości fury i tak później narzekacie jakie to współczesne auta są do dupy bo nikomu się w głowie nie mieści żeby dwuletni samochód miał 200 tysięcy nalatane i pachniał nowością, a siedziałem w dziesiątkach takich aut w hotelu
Trochę odbiegliśmy od tematu więc na koniec tylko powtórzę, że nowe diesle hondy mają słabe sprzęgła i to w zasadzie tyle słabych punktów mających znaczenie, z tego co wiem była jeszcze akcja serwisowa na wiązki silnikowe w FN2, reszta to duperele w stylu zacinających się pilotów i hamulca ręcznego ze zbyt dużym luzem.
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD CB600F HORNET '10 SOLD cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project
Panowie pirul i atom1, ale temat jest czy Nam się nowe Hondy podobają jak na nie patrzymy, a nie czy dpf się zapycha czy nie.... dpf i inne gówna to wymysły pseudo ekologów wciskających ciemnotę populacji że to niby pomaga... ale napychać kieszenie. Więc skupmy się na tym co cieszy oko a nie smuci portfel w razie awarii.
Panowie pi... a mi słuchać ciężko ja jestem za pirul,co wy myślicie ze Honda się cofnie i będzie klepać b serie w cr Z?.Wiem że to są najlepsze super silniki bo sam mam ale
technika idzie do przodu i trzeba się z tym pogodzić kto się nie godzi ten kupuje starą dobrą CRX.Dzisiejsze czasy są zgoła odmienne od tych z lat 90 i nie tylko o ekologie chodzi kwestia bezpieczeństwa zmieniający się gust ogółu.Dzisiaj są w modzie krągłość i tyle więc Honda robi okrąglaki zresztą popatrzcie co się stało z BMW którego nie cierpię gdzie to stare wkurwione spojrzenie z tych 4 lamp i 3L pod maską bulgoczące jak t 34 w 4 pancernych.
Honda nie może teraz klepać aut z wagą 900kg i 200km pod pokrywką po europejskie normy na to nie pozwolą a i klient się nie zachwyci bo to nie chodzi o te 5011 zarejestrowanych na forum wariatów którzy by to kupili tylko o miliony potencjalnych kupców którzy chcąc klimy,nawi,podgrzewanych foteli,pełnej elektryki i systemów bezpieczeństwa,ciszy w kabinie a nie ryczącego reksia.Widzę to po mich znajomy którzy jak widzą X to o fajny itp.przejadą się i po chwili pada"super ale jako drugie auto bo na co-dzień bym tym nie jeździł".Jedynie co mam hondzie za złe to ze już rzadko widzę napis Made in Japan i to że zmniejszyli swoją ofertę to minimum a najbardziej to że przestali robić Crossy w 2t i muszę śmigać crf a nie cr .
Ale to nie zmienia faktu że jak będę miał kasę i rodzinę to kupie Honde tyle że w benzolu bo tu nadal można śmigać dobrą hondą powywalać trochę zbędnych rzeczy i ogień a żonie kupie ekologicznego CR Z lub cive w Dieslu i mimo że nic nie mam do tych silników to jakoś nie lubię ich ogulnie w Hondach ale nie że są awaryjne czy coś ale Honda powinna zapierdalać i tym akcentem kończę swoje smutki dziękuje dobranoc
[glow=red][/glow]
Ja na temat technologi i bebechów wypowiadać się nie będę. Ale...
Nowe hondy z wyglądu są ładne i bajeranckie ale jak wsiadam do środka czuje się jak bym przychodził do pracy. Odpalam silnik i nie czuje tego samochodu.
Stare hondy może świetność ich wyglądu minęła, ale wsiadając i widząc jak wszystko jest dopracowane czuje się przytulnie jak bym wszedł po ciężkiej robocie do domu. Odpalam silnik i zapierdalam-czuje.
Moda i pogląd na wygląd mija, wracają stare rzeczy więc, jak ktoś będzie cierpliwy na pewno się doczeka jak na nawet seryjne hondy ktoś kiedyś popatrzy ze ślinką na języku
www.kupujez.pl - Sklep internetowy - Turystyka, Militaria, Dom i wnętrz Plecaki taktyczne, militarne, turystyczne, trekkingowe, myśliwskie, Wisport, Texar, Camo Garnki, Patelnie, Dekoracje, Wyposażenie, kuchni, łazienki, wnętrza