Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez qba_21 » 2007-07-07, 23:12
przez grom » 2007-07-08, 00:13
przez franko86krk » 2007-07-08, 00:27
przez grom » 2007-07-08, 00:37
franko86krk napisał(a):a9 - 95, najchetniej shell - 95 poniewaz tak skosne nakazaly
przez Krychu » 2007-07-08, 00:49
przez kamilos » 2007-07-08, 01:46
przez gruby126p1 » 2007-07-08, 02:41
przez Bonczek » 2007-07-08, 13:58
przez franko86krk » 2007-07-08, 18:36
przez grom » 2007-07-08, 19:08
przez mack1111 » 2007-07-08, 23:01
przez franko86krk » 2007-07-09, 00:59
przez mara » 2007-07-09, 11:12
przez bomert » 2007-09-13, 13:18
przez karolED9 » 2007-09-13, 13:52
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości