Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Malcolm Feth » 2006-10-23, 23:29
przez Piter » 2006-10-23, 23:33
przez rudzinski » 2006-10-23, 23:37
przez GRUBY... » 2006-10-24, 00:28
przez rudzinski » 2006-10-24, 00:29
przez Mambus » 2006-10-24, 00:38
przez kamilos » 2006-10-24, 00:46
przez rudzinski » 2006-10-24, 09:00
przez M1 » 2006-10-24, 09:31
przez Avia » 2006-10-24, 10:11
przez marcin_crx » 2006-10-24, 10:52
przez Loobo » 2006-10-24, 15:58
przez ..:VoyteQ:.. » 2006-10-24, 16:01
przez mastacrx » 2006-10-24, 18:52
przez rudzinski » 2006-10-24, 22:38
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości