Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez pawel84 » 2012-07-22, 21:12
przez Karol Trelka » 2012-07-23, 09:08
przez Dawca44 » 2012-07-24, 19:19
przez Coligen » 2012-07-24, 20:40
przez pusty24 » 2012-07-24, 21:56
przez Karol Trelka » 2012-07-24, 22:02
przez pusty24 » 2012-07-24, 22:13
przez Karol Trelka » 2012-07-24, 22:14
przez polkar » 2012-07-24, 22:15
pusty24 napisał(a):to ja moze pokaze bo pisac sie nie chce ;] ObrazekBy pusty24 at 2012-07-24
przez mrowix3 » 2012-11-12, 23:36
przez M!R@S » 2012-11-12, 23:44
przez res » 2012-11-13, 10:33
przez nonVtec » 2014-12-28, 20:49
przez Masny » 2015-04-23, 20:41
przez cineq » 2015-04-23, 20:49
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości