Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez eva » 2013-06-01, 21:15
przez bar_oo » 2013-06-02, 10:16
przez sebas » 2013-06-02, 12:32
przez Abaddon » 2013-06-02, 18:23
przez kotrysek » 2013-06-02, 20:00
przez sebas » 2013-06-03, 13:06
przez Adamus84 » 2013-06-03, 21:13
przez qba_21 » 2013-06-03, 23:10
przez KaSIaAa189 » 2013-06-04, 09:01
przez Maniek93 » 2013-06-04, 11:57
przez polkar » 2013-06-04, 12:02
KaSIaAa189 napisał(a):wlasnie przyszla i do mnie juz:) chodz zamawialam biała bluze a dostałam szarą to i tak jestem zadowolona
przez Byku » 2013-06-04, 13:27
przez Skuter » 2013-06-04, 13:30
przez Thomaso » 2013-06-04, 14:43
przez crxJLC » 2013-06-04, 15:44
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości