chudzina napisał(a): nigdy bym nie zamienił tak dopranej pralki na jakiegokolwiek crxa. prela to inna klasa pojazdu, a IV gen to najlepsze, co zrobiono, statek kosmiczny na zewnątrz i w środku, uwielbiam te samochody.
wielkie gratulacje za takie prowadzenie samochodu.
pytanie - masz blacharza, który podejmie się cynowania, czy sam to wykonasz?
MarO napisał(a):Za cene tych fantów juz dawno bys miał EE
Marek94 napisał(a):Makasra jak ty to auto pieścisz,po tych zabiegach to z garażu bym nie wyjechał bo był bym wystraszony.Co do cynowania kto ci to zrobi i za jaką kasę (pytam bo sam już o tym kiedyś myślałem ale stwierdziłem że dobry spawacz i zabezpieczenie konkretne tez będzie ok).Piszesz że musi być 200 km w crx żeby to jechało w dzisiejszych czasach powiem ci szczerzę że miałem 2 b18 z czego jedną mam nadal i b16 też jest u mnie i to wszytko było i jest w ee i takiej frajdy jak miałem śmigając b16a1 tylko na dolocie i przelocie nie da się opisać wiadomo że ponad 200km b goni lepiej ale stare dobre b16 ma to coś między innymi dźwięk przy przepianiu vtec charakterystykę no po prostu jest idealny do crx dlatego proponowałbym ci przy nim zostać.Sam buduje też jedno wariata a drugiego jak to mój kolega określa "zabytka" i na pewno b16 tam zostanie
eithray napisał(a):Genialne graty!
Jakiej średnicy masz nowy wydech? Na El-Tec'u rezonans przy ok 3k rpm zniknął? W ogóle taki rezonans to kwestia tłumika środkowego, czy końcowego?
krzysiek127 napisał(a):Co to takiego EDFC ?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości