Jak w temacie. Możecie doradzić co zrobić z zawieszeniem? Mam zamiar obniżyć na stałe solke i nie wiem jak się do tego zabrać. O ile max można ją obniżyć żeby dało się jeździć po progach:) i czy same sprężyny, czy amortyzatory też? Chodzi mi bardziej o to żeby było sztywno w zakrętach a przy tym nie za nisko do normalnych warunków drogowych.
Więc pozostaje Ci tylko zestaw na gwincie . Pamiętaj tylko że jak obniżysz , to ustawiasz geometrię . Jak zmienisz na niżej , to korygujesz geometrię Po za tym trzeba uważać na kąty drążków , bo jak przesadzisz to magiel będziesz wymieniał co sezon . Jest na to rozwiązanie , przebudowa , czyli zaprojektowanie nowych drążków pod odpowiedni kąt zawieszenia .
Z własnego doświadczenia powiem Ci, że przed zmianą zawieszenia zastanów się gdzie będziesz najczęściej jeździć. U mnie już wszystko kupiłem i stwierdziłem, że nie da rady taka jazda, gdyż mieszkam na wsi, a dojazd do domu nie jest drogą asfaltową, więc straszna lipa. Myślę, że jak chcesz obniżyć zawieszenie na gwincie będzie dla Ciebie ok. Zerknij sobie na stronkę https://www.ucando.pl/k/zawieszenia-i-amortyzatory/U03 i skompletuj jakiś zestaw. Na pewno wyjdzie Ci taniej.
Podepnę się pod temat. Mam nadzieje ze autor wątku się nie obrazi. Chciałbym zapytać jakie zawieszenie wybrać do ed9 pod kjs i inne typowe pojeżdzawki. Nie chcę obniżać rexa bo mam trudny dojazd do domu i bym przycierał bardziej chciałbym go trochę usztywnić lecz nie wiem czy to idzie ze sobą w parze. Najlepszy chyba będzie seryjny zawias lecz jakiej firmy? Pozdrawiam.